Tinkerloos schreef:Lenneke,mijn hoefsmid is nog vrijgezel.
Lekker kontje heeft ie...![]()
Hij is 28 geloof ik..
28 da's meer mijn leeftijdscategorie

*catfight*
Mijn mijn mijn Lenneke

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinkerloos schreef:Lenneke,mijn hoefsmid is nog vrijgezel.
Lekker kontje heeft ie...![]()
Hij is 28 geloof ik..
Jovarna schreef:Toppie,klinkt goed!Goedemorgen.
Gisteravond heb ik weer zo genoten (wanneer niet!). Ik ben met m'n meiden gaan wandelen, dit keer naar achteren de landerijen in. Tussen het wandelen door hebben we ook steeds even een paar drafjes gedaan. GEWELDIG om te "draven" tussen je twee paarden in, die allebei helemaal mijn tempo aanhouden, tegelijk met mij weer in stap gaan, en tegelijk met mij halthouden en weer verder lopen. Wouw wat een heerlijk gevoel is dat!! Op de terugweg weer een stukje langs de weg en ook dat ging weer erg goed. Het enige dat Banouck eng vond, was mijn auto, die op de hoek stond op het erf.
Citaat:Morrie,die ranzige groene gordijnen zijn open nu hoor...
Tinkerloos schreef:Heb jij zo'n enge auto dan?
Citaat:Nou als ik ooit alleen kom (om wat voor reden dan ook) dan komt er nooit meer een vent in huis
Cookies schreef:Nou ik heb behoorlijk moeten inleveren op mijn levenswijze en levensstijl. En dat is heel zwaar. Dus als ik ooit weer alleen ben, dan blijf ik alleen.
Fijn Wendy, dat het zo goed gegaan is. Volhouden dat hebben jij en Walter vast een gouden toekomst samen. Ben echt blij voor je.
Cookies schreef:Ach ik vind mijn man echt wel lief hoor. Maar soms krijg ik er een punthoofd van dat bijna niks meer kan doen zoals ik dat zelf wil.