[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Shyla25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 08:54

Anouar15 schreef:
Ik heb net een paar flex ride beugels besteld

Die met de kooi toch? Die heb ik ook en ben er erg blij mee, ze zijn ook nog eens super lekker licht aan je voeten zeker ivm die GP die je had
Welke kleur? ik heb zwarte.

Dat Liga spul wil ik ook wel voor Shy maar om nou een dag vrij te nemen om helemaal naar de molen te gaan
We kunnen evt een zak delen alleen kan ik het pas na mijn vakantie ophalen.

Gisteren beide weilanden uitgemest, eerst die van mijn vriendin met 3 pony´s daar kwamen 6 kruiwagens uit en toen die van mij, 1tje
Shy heeft veel kleinere hoopjes en gelukkig redelijk bij elkaar dus lekker makelijk scheppen

Ze is nu al ronder dan toen ze erin ging en dat was donderdag avond, oei wat gaat dat snel.
Ik hoop van de week of evt vanavond zonder bit en zonder zadel te gaan rijden Ben erg benieuwd of ik er niet al snel naast moet gaan lopen

Iedereen verder een prettig weekend gehad, op het weer na dan?

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 09:03

ze verkopen die Liga ook best wel in Rotterdam hoor

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 09:35

@pony: volgens de pavo site verkopen ze hier ook pavo...

Commijs Ruitersportzaak
's-Gravendijkwal 134
3015 CC ROTTERDAM
phone 010-4364343
fax (010)4366050

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 09:42

er heerst hier een zeer trieste stemming: collega overleden afgelopen weekend, hoe of wat weten we nog niet, nadere informatie volgt, staat er in het mededelingenboek

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 09:44

Wat naar zeg... en wat een kille manier om zo'n mededeling te doen.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 09:46

het info boek is de enige manier om iedereen te bereiken hier, hoewel ik er nooit in kijk hoor,maar iemand wees me erop

Shyla25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 10:00

Morrie schreef:
het info boek is de enige manier om iedereen te bereiken hier, hoewel ik er nooit in kijk hoor,maar iemand wees me erop

Gecondoleerd. is idd wel een vervelende manier om het mee te delen.

Commijs verkoopt het misschien wel maar dan moet je het bestellen en dan niet 1 zak
Helaas dat heb ik namelijk al eens geprobeerd.

Ik heb net nog wat andere verkoop punten gevonden ga het van de week een proberen bij Sta-Rho als ze niet weer eens vroeg dicht zijn

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 10:06

Angela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 10:08

@ Morrie: gecondoleerd.

Bij mij was het weekend ook erg wisselvallig. Op zaterdag hebben we onze buitenpoes laten inslapen, om daarna naar het burgerlijk huwelijk van mijn beste vriendin te gaan (ze trouwt volgende week voor de kerk, in Spanje).

Poes had kanker, ze had een enorm gezwel bij haar mond, dat in een paar dagen is ontstaan. Ze was ook mega mager, terwijl ze altijd al haar eten op at. De kanker heeft haar echt helemaal gesloopt. Ik ben blij dat we haar hebben laten inslapen, als het gezwel nog groter was geworden had ze niet meer kunnen eten, en was ze waarschijnlijk verhongert (we gaan woensdag een weekje naar spanje, dus hadden we dat dan niet gemerkt...). De avond voor het inslapen heb ik haar nog helemaal gewassen omdat ze erg stonk (DA zei later dat dat kwam door de kanker, die haar van binnen aan het opeten was). Ze vond het heerlijk, lag helemaal te spinnen in een grote bak water.. gekke poes.. ik ga haar missen... we hebben haar in de tuin begraven, zo kan ze altijd in haar thuis blijven.

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 10:10

Dit is echt erg
viewtopic.php?f=11&t=597808&hilit=

Vorig zomer hebben wij ook een klapband gehad met de trailer en onze 2 paarden. Gelukkig zijn wij er met de schrik af gekomen, maar als ik dit lees had het heel wat slechter kunnen aflopen...gruwelijk. krijg weer helemaal kippevel

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 10:14

arme poes Angela. Volgens mij heeft ze verder wel een goed leven gehad, en een kat die van water houdt..?

gecondoleerd Morrie

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 10:28

ik kende die man amper hoor, hij liep alleen altijd hier rond, het schijnt dat hij na zijn bardienst op de rugbyclub ergens is gaan zitten en daar later is gevonden door de bewaking: dood.

wat een nachtmerrie met die veewagen, kennis van heeft een paar weken geleden een ongeluk met een veewagen gehad, de paarden waren nog heel, maar wel getraumatiseerd, zij is niet meer helemaal heel.....

arme poes Angela.....

Shyla25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 10:32

[quote="angela88"][/quote]
Jij ook gecondoleerd, gelukkig zijn jullie er nog optijd bij geweest, verhongeren lijkt mij helemaal niets dus ben blij voor de Poes maar het is erg jammre voor jullie

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 10:35

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 10:38

Morrie schreef:
er heerst hier een zeer trieste stemming: collega overleden afgelopen weekend, hoe of wat weten we nog niet, nadere informatie volgt, staat er in het mededelingenboek

En weet je al meer In ieder geval gecondoleerd Morrie dat is schrikken zo na het weekend zeker als je zoiets niet verwacht.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 10:39

Jeetje, wat een vervelende verhalen.
Morrie, gecondoleerd met je college en Angela, gecondoleerd met je poes

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 10:42

angela88 schreef:
@ Morrie: gecondoleerd.

Bij mij was het weekend ook erg wisselvallig. Op zaterdag hebben we onze buitenpoes laten inslapen, om daarna naar het burgerlijk huwelijk van mijn beste vriendin te gaan (ze trouwt volgende week voor de kerk, in Spanje).

Poes had kanker, ze had een enorm gezwel bij haar mond, dat in een paar dagen is ontstaan. Ze was ook mega mager, terwijl ze altijd al haar eten op at. De kanker heeft haar echt helemaal gesloopt. Ik ben blij dat we haar hebben laten inslapen, als het gezwel nog groter was geworden had ze niet meer kunnen eten, en was ze waarschijnlijk verhongert (we gaan woensdag een weekje naar spanje, dus hadden we dat dan niet gemerkt...). De avond voor het inslapen heb ik haar nog helemaal gewassen omdat ze erg stonk (DA zei later dat dat kwam door de kanker, die haar van binnen aan het opeten was). Ze vond het heerlijk, lag helemaal te spinnen in een grote bak water.. gekke poes.. ik ga haar missen... we hebben haar in de tuin begraven, zo kan ze altijd in haar thuis blijven.

Getsie Angela arme poes. Gelukkig waren jullie er nog op tijd bij en is ze niet uit zichzelf gestorven

arno8

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 10:44

Gecondoleerd met je poes Angela. Hoe oud was ze eigenlijk?
Ook morrie gecondoleerd.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 10:50

Het is eindelijk weer een beetje lekker weer.

Er stonden al paddenstoelen in het land

Angela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 10:50

we weten niet precies hoe oud ze was, maar de DA dacht een jar of 8.. niet zo oud dus, alhoewel, het was wel een echte altijd buiten poes, en had dus meer te verduren zonder entingen e.d.

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 10:59

Anouar15 schreef:
Het is eindelijk weer een beetje lekker weer.

Er stonden al paddenstoelen in het land

ja het leek wel herfst zo nat als het was paddestoelen hebben groot gelijk

dinsdag 30 mei tot en met zaterdag 03 juni 2006
De eerste dagen nog wisselvallig en koel weer. De dagen daarna kans op een bui, wat meer zon en iets hogere middagtemperaturen.

zondag 04 juni tot en met woensdag 07 juni 2006
Overwegend droog en middagtemperatuur geleidelijk oplopend naar de normale waarde voor begin juni.

wordt al beter

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 11:00

voorlopig komt er vanmiddag en morgen nog een bak regen aan, daar word je niet goed van.....

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 11:01

De voorspellingen zijn goed ja!

Ik heb inderdaad ook al paddestoelen gezien bij ons in de wei. Heel aparte trouwens...

Lenneke_

Re:

Ik hoop dat het het weekend lekker weer wordt, heb zaterdag wedstrijd en we blijven twee nachten op de camping

Morrie

Re:

kijk maar uit, straks gaat je paard aan de paddo;'s....