Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pellie schreef:ben ik weer![]()
toch geinog dat de paarden soms zelf ook voor droog, donker en warm kiezen he?
hier staan ze in een zandbakje van 11 bij 7 ongeveer, plus 2 stallen. binnenkort wordt de sloot gedempt en de bak gemaakt. dan hebben ze meer bewegingsruimte.
zandbak
na de laatste bekapping, eind okt? loopt gam gevoelig op het harde. hij wil het liefst niet draven, stappen gaat prima. om er zeker van te zijn dat hij me niet in het ootje neemt zijn we zonet een ander blok om geweest met een stuk grind erin. hier liep hij als een kreupele overheen.
ik ben al aan het mailen met herman, hij dacht dat hij miss iets teveel van de hoeven had gehaald. ze groeien nu ook wat langzamer maar hier zijn wat foto's, misschien hebben jullie een oordeel? vooral op de laatste kun je goed zijn hoe de zool van voren uit de hoef steekt. zou dat de reden kunnen zijn?
voorhoeven
opala schreef:Pellie: Kosten nog moeite worden bespaard, leuke foto's.
De steunsels zijn te lang en idd op de laatste foto loopt je paard bij het toongedeelte alleen op de zool. Ik denk dat je aan de hoefschoenen moet.
Pellie schreef:waar ik me trouwens stiekum een beetje zorgen over maak, kan het hoefbeen niet gekanteld zijn als je de zool er zo uit ziet steken? ik weet niet of dit er direct na het bekappen al zo uitzag namelijk.