Bob die boft maar er ligt 30 cm sneeuw waar hij zit. Ben stikjaloers, ben dol op sneeuw.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cookies schreef:Ja ben helemaal alleenen het is ook nog heel koud in de slaapkamer
Maar gelukkig heb ik een warmwater zak.
![]()
Bob die boft maar er ligt 30 cm sneeuw waar hij zit. Ben stikjaloers, ben dol op sneeuw.
Cookies schreef:Nou onze personeelsfunctionaris komt net naar beneden hobbelen en heeft gezegt dat ik de ontslagbrief maar in de kliko moet gooien omdat ik nog zeker anderhalf jaar kan blijven. Dus geen zorgen meer voor de kerst.
Cookies schreef:Nou onze personeelsfunctionaris komt net naar beneden hobbelen en heeft gezegt dat ik de ontslagbrief maar in de kliko moet gooien omdat ik nog zeker anderhalf jaar kan blijven. Dus geen zorgen meer voor de kerst.
angela88 schreef:ja, al die technische snufjes zijn een hele vooruitgang....
Zondag komt de vriendin van een vriend van ons op Wit rijden. Ze rijdt naar wat ik heb horen zeggen heel aardig, en ze werkt graag met paarden die moeilijk ontspannen. Wit is er zo'n eentje... Ik ben benieuwd hoe het gaat, als het goed gaat komt ze waarschijnlijk vaker, omdat ze zelf geen bijrijdpaarden meer heeft.
Ik houd jullie op de hoogte!
Cookies schreef:www.ogau.com de webcam van het hotel doet het niet, maar die van de omgeving wel. Prachtig hoor!!
Cookies schreef:Jazeker jodelahiti.Bob rijdt morgen weer naar huis maar moet mischien nog wel ergens overnachten vanwege het "slechte" weer.
Voeten van Ponto zijn weer heel goed, nu is hij weer aan de diarree.Mischien een schoning van zijn lichaam??
nienke07 schreef:Goedenavond dames!
Bij ons op stal moest de bak vorige week nog gesproeid worden... te droog![]()
![]()
![]()
Bruut staat in de paddoX (bb) overigens wel met zijn poten in de blub.. als hij niet op zijn houtje staat (het luik van de mestput is gebarricadeerd met 3 bielzen... favo plek van Bruut!)
nienke07 schreef:Bruut staat ook gewoon buiten hoor... als zal dat ook wel komen, omdat hij het paard zonder oren niet vertrouwt.... ookal staat ze achter twee kettingen!