De Natuurlijk bekappers, deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cookies

Re: De Natuurlijk bekappers, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 21:16

Ja ben helemaal alleen en het is ook nog heel koud in de slaapkamer Maar gelukkig heb ik een warmwater zak.
Bob die boft maar er ligt 30 cm sneeuw waar hij zit. Ben stikjaloers, ben dol op sneeuw.

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:05

Nou ik hoop ook op een dik pak sneeuw deze winter. Dan koop ik een sleetje en zet ik Flan in t tuig ervoor.. Zie dat helemaal zitten.

Antheman, fijn dat je zo super gereden hebt! Hihi, Flan aan de epilady We hebben haar sokken wel ingekort en uitgedunt maar daar is bij gebleven.

Jan heeft gereden op Flan en ze liep gelukkig nog goed. Alleen nog maar stap, draf en middendraf gedaan. Wel deed probeerde ze af en toe onder het rijden haar benen te jeuken door te willen stampen. We zagen nu ook wat bloederige plekjes. Dus vanaaf weer zalf erop gedaan.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 23:10

Cookies schreef:
Ja ben helemaal alleen en het is ook nog heel koud in de slaapkamer Maar gelukkig heb ik een warmwater zak.
Bob die boft maar er ligt 30 cm sneeuw waar hij zit. Ben stikjaloers, ben dol op sneeuw.

Gaaf! sneeuw, ik hou er ook van! En dan lekker op je paard door de bossen slenteren en draven. Echt het ultieme paardengevoel is dat!

Knuf voor Flan! Komt helemaal goed met haar!

Cookies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 09:07

Ja, als Bob nou in januari of februari op cursus zou gaan dan had ik mooi meegekunt. In november kan ik geen vrij krijgen. Jammer hoor.

Flink blijven smeren hoor Jellie dan is het zo over. Yellowcream helpt ook heel goed, ook tegen de jeuk.

Antheman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 09:11

Waar zit bob dan??

Cookies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 10:31

www.ogau.com de webcam van het hotel doet het niet, maar die van de omgeving wel. Prachtig hoor!!

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 11:29

Nou onze personeelsfunctionaris komt net naar beneden hobbelen en heeft gezegt dat ik de ontslagbrief maar in de kliko moet gooien omdat ik nog zeker anderhalf jaar kan blijven. Dus geen zorgen meer voor de kerst.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 11:33

Cookies schreef:
Nou onze personeelsfunctionaris komt net naar beneden hobbelen en heeft gezegt dat ik de ontslagbrief maar in de kliko moet gooien omdat ik nog zeker anderhalf jaar kan blijven. Dus geen zorgen meer voor de kerst.

Mooi zo!

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 11:33

Cookies schreef:

Geweldig nieuws , maar geen reclame voor je bedrijf dat ze zo met je omspringen.

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 11:35

Oh, er is overal wel wat.
Ik heb nu ook 2 brieven in mijn tas voor interne sollicitatie bij het bedrijf waar ik nu afstudeer.
Ik weet uit ervaring dat die af en toe ook niet zo handig zijn met dat soort dingen.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 18:17

Oh ja binnen defensie hebben ze altijd de mond vol over goed personeelsbeleid. Maar als puntje bij paaltje komt dan is het altijd ellende. Mijn declaraties zijn vanaf mei al niet meer uitbetaald en die van mijn collega vanaf juni al niet meer. Nieuw systeem, alles geautomatiseerd want dat is handig >;) Maar ja het zal overal wel wat zijn.

Angela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 18:24

ja, al die technische snufjes zijn een hele vooruitgang....

Zondag komt de vriendin van een vriend van ons op Wit rijden. Ze rijdt naar wat ik heb horen zeggen heel aardig, en ze werkt graag met paarden die moeilijk ontspannen. Wit is er zo'n eentje... Ik ben benieuwd hoe het gaat, als het goed gaat komt ze waarschijnlijk vaker, omdat ze zelf geen bijrijdpaarden meer heeft.

Ik houd jullie op de hoogte!

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 19:19

Cookies schreef:

FELIESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Antheman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 19:20

angela88 schreef:
ja, al die technische snufjes zijn een hele vooruitgang....

Zondag komt de vriendin van een vriend van ons op Wit rijden. Ze rijdt naar wat ik heb horen zeggen heel aardig, en ze werkt graag met paarden die moeilijk ontspannen. Wit is er zo'n eentje... Ik ben benieuwd hoe het gaat, als het goed gaat komt ze waarschijnlijk vaker, omdat ze zelf geen bijrijdpaarden meer heeft.

Ik houd jullie op de hoogte!

Fijn ! Worden de paarden ook nog bereden!

Antheman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 19:21

Cookies schreef:
www.ogau.com de webcam van het hotel doet het niet, maar die van de omgeving wel. Prachtig hoor!!

JODELAHITIE

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 21:51

Jazeker jodelahiti. Bob rijdt morgen weer naar huis maar moet mischien nog wel ergens overnachten vanwege het "slechte" weer.

Voeten van Ponto zijn weer heel goed, nu is hij weer aan de diarree. Mischien een schoning van zijn lichaam??

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 21:52

Bokt doet weer raar

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 22:22

Cookies schreef:
Jazeker jodelahiti. Bob rijdt morgen weer naar huis maar moet mischien nog wel ergens overnachten vanwege het "slechte" weer.

Voeten van Ponto zijn weer heel goed, nu is hij weer aan de diarree. Mischien een schoning van zijn lichaam??

Ponto is gewoon heel hard bezig met zich zelf. ik zou me geloof ik niet zo druk maken over de diarree, als het tenminste niet te lang aanhoudt.

Ech K weer ja. Martijn kwam uit Groningen en heeft er geloof ik 4 uur over gedaan ofzo.

Cookies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 23:11

Nee ik maak me niet zo druk over de diaree. De ene drol is goed en de andere is puree het zal allemaal met de hormoonhuishouding te maken hebben.
Bob zit tegen de Oosterijkse grens aan en daar gaat het weer behoorlijk sneeuwen (volgens Bob) en morgen is het hier ook slecht weer. Het was vanavond al soppen door de paddock.

Antheman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 23:12

Ja, het sopt goed. sjonge jonge.

nienke07

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 23:23

Goedenavond dames!
Bij ons op stal moest de bak vorige week nog gesproeid worden... te droog
Bruut staat in de paddoX (bb) overigens wel met zijn poten in de blub.. als hij niet op zijn houtje staat (het luik van de mestput is gebarricadeerd met 3 bielzen... favo plek van Bruut! )

Antheman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 23:27

nienke07 schreef:
Goedenavond dames!
Bij ons op stal moest de bak vorige week nog gesproeid worden... te droog
Bruut staat in de paddoX (bb) overigens wel met zijn poten in de blub.. als hij niet op zijn houtje staat (het luik van de mestput is gebarricadeerd met 3 bielzen... favo plek van Bruut! )

Bruutje zoekt het hoger op
Heel slim hoor.

Met zulk weer denk ik echt : waarom heb ik geen stal
Maar ja ,de jongens vinden de stal geen moer aan en vermaken zich met hun dames, ondanks de regen.

nienke07

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 23:32

Bruut staat ook gewoon buiten hoor... als zal dat ook wel komen, omdat hij het paard zonder oren niet vertrouwt.... ookal staat ze achter twee kettingen!

Kwetal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 23:58

nienke07 schreef:
Bruut staat ook gewoon buiten hoor... als zal dat ook wel komen, omdat hij het paard zonder oren niet vertrouwt.... ookal staat ze achter twee kettingen!

Paard zonder oren.....?????

nienke07

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 00:03

....Ja.... Nooit van gehoord??? Ik zal morgen of zaterdag een foto voor je maken!!