[HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel IIΙ

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Achterom

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel IIΙ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 12:31

Tuurlijk, kom erbij Lachen

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 12:32

JoviBan schreef:
Jee....
Een collega vertelde net dat ze haar kat weg doet, omdat ze gaat samenwonen met haar vriend die allergisch is voor katten. Haar kat is al 15 jaar en zo lang heeft ze hem ook al. Ze heeft het asiel gebeld voor plaatsing....

Wat zielig.... Ik zou dat nooit doen, heel eerlijk gezegd. Wij hebben zelf twee katten en ik moet er niet aan denken ze weg te moeten doen.... Maar ja, allergie is ook vervelend natuurlijk. Moeilijk, hoor......

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 12:33

Wendy schreef:
Tuurlijk, kom erbij Lachen

Dank je.....

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 12:33

Tsja, maar een kat van 15 wegdoen... das volgens mij net zoiets als hem doodverklaren...

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 12:35

Welom Nadya.
Ik zou Volare maar es steriliseren Arno, dan kan ie hitsig zijn zoveel hij wil Lachen
Een kat van 15 jaar wegdoen??? arm dier...

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 12:36

Ik kan me er ook niets bij voorstellen... Je kat van 15 wegdoen naar het asiel.... Ik bedoel, ga dan over een paar jaartjes lekker samenwonen.... Maar goed, ik ken de situatie niet, maar ik zou het echt niet kunnen. Daarvoor zijn mijn katten me te lief.

Toen wij een kindje kregen, zeiden mensen ook 'oh, hoe gaan jullie dat doen met de katten?' Nou, ze zijn allemaal heel happy met elkaar, hoor, dus dat gaat prima.

Arme 15-jarige kat.........

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 12:51

Een kat van 15 voor herplaatsing naar een asiel. Tuurlijk. Arm beestje Ach gut

Welkom Nadya!!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 13:13

Nadya schreef:
Hallo allemaal, ik geloof dat ik ook gezellig eens mee kom kletsen, als dat mag.....

hoi hoi,
Welkom!

*vervangt even tijdelijk het matje van cookies door een 'welkom' matje*

vertel eens wat over jezelf Ja

whissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 13:13

mmm, das wel sneu.... persoonlijk zou ik het nooit doen, dan gaat ie maar paar jaar aan strenge medicijnen die vriend Tong uitsteken En als dat echt niet zou willen, dan zou hij alleen weg gaan als ie bij familie geplaatst kon worden ofzo....
echt sneu....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 13:38

Welkom Nadya!

Ik zou het dus ook niet kunnen, absoluut niet.
Een man die allergisch is voor honden of katten, zou gewoon mijn man niet zijn.

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 13:38

Ach wat sneu zeg, ik neem graag asielkatten, maar een15jarige is mij echt te oud...

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 13:41

Arm beest.... 15 jaar trouwe gast geweest, en nu op zoek moeten naar een nieuwe dienaar... ik hoop dat ie een nieuw plekje gaat vinden....

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 13:43

Ik ben naar Giel, tot straks Knipoog

whissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 13:51

marina schreef:
Ach wat sneu zeg, ik neem graag asielkatten, maar een15jarige is mij echt te oud...

och, kan nog jaren mee... mijn kat is in 2005 op 21 jarige leeftijd overleden...en pas in de laatste maand werd ze slechter. maar nooit ziek geweest!

whissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 13:52

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 14:05

whissie schreef:
hebben jullie dit al gelezen? moet toch niet gekker worden met al die regeltjes..... viewtopic.php?f=11&t=670262&hilit=

vind ik persoonlijk wel deels terecht. Als je paard midden op de weg een berg mest neerlegt, dan vind ik wel dat je het aan de kant moet doen (de berm in). Helemaal wegnemen wordt moeilijk, zie mezelf al met een grote plastic zak rijden....

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 14:05

Arabesk schreef:
Nadya schreef:
Hallo allemaal, ik geloof dat ik ook gezellig eens mee kom kletsen, als dat mag.....

hoi hoi,
Welkom!

*vervangt even tijdelijk het matje van cookies door een 'welkom' matje*

vertel eens wat over jezelf Ja

Nou eh.... ik ben bijna 36, heb een geweldige jonge pony, Sam, die ik ergens volgend jaar wil gaan inrijden (bitloos) en verder ben ik tegenwoordig huismoeder, zoals dat zo mooi heet. Ben met mijn 'carriere' gestopt, omdat ik na de geboorte van mijn dochter mijn gevoel wilde volgen; voor haar zorgen. Ik heb me jarenlang suf gewerkt en dat doe ik tegenwoordig dus thuis Haha! Haha! Haha! Ik doe nog een studie erbij en ben lekker druk met paarden (vooral mijn eigen paardje nu). Ben erg geinteresseerd in de 'natural way', dus ik ben me aardig aan het verdiepen in freestyling, NH, bitloos rijden, natuurlijk bekappen en noem maar op. Jarenlang alles 'normal' gedaan (omdat iedereen dat zo deed in mijn omgeving), maar ergens knaagde er iets in me, zal ik maar zeggen. En dit voelt erg goed en mijn pony doet het er prima op.......

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 14:07

Welkom Nadya!

Hoe oud is je dochter nu?? FOTO!!! Lachen

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 14:09

whissie schreef:
hebben jullie dit al gelezen? moet toch niet gekker worden met al die regeltjes..... viewtopic.php?f=11&t=670262&hilit=

In het dorp waar ik woon, zeuren ze al jaren over de paardenpoep. Ik vind het heel dubbel. Ik snap best dat mensen het vervelend vinden als het voor hun deur ligt, maar er ligt nog altijd meer hondenpoep dan paardenpoep en daar krijg je hier ook geen bekeuring voor. Als ik met mijn pony langs huis ga en hij poept op straat, haal ik het wel weg. Maar wel pas als hij weer lekker in zijn weiland staat en ik weer thuis kom, dus het ligt er wel even Haha! Haha! Haha!
Het is met een hondje makkelijker scheppen dan met een jong paard aan de hand, zeg ik dan maar..... Haha! Haha! Haha!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 14:11

_angela_ schreef:
Welkom Nadya!

Hoe oud is je dochter nu?? FOTO!!! Lachen

Eh... ik ben niet zo handig met foto's online zetten, hahaha, maar ik zal later eens kijken of ik iets voor elkaar krijg.
Ze is anderhalf en gek op dieren!! Heeft van de week op mijn 2,5 jarige gezeten, dus nog eerder dan haar mama!! Ben best wel jaloers Haha! Haha! Haha!

Heb jij kinderen?

whissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 14:11

precies, dat doe ik ook, NADAT ik ze weer thuis heb. de verwachting dat je het weghaald vind ik normaal, een boete niet....achja, heb m'n zegje al in betreffende topic geplaatst Tong uitsteken Haha!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 14:12

mensen die zeuren over paardenpoep vertel ik altijd maar dat je in de winkel eeeeerrrg veel geld moet betalen voor mest voor je rozen en dat er hier ineens zomaar een halve kilo gratis op straat ligt Clown

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 14:12

whissie schreef:
precies, dat doe ik ook, NADAT ik ze weer thuis heb. de verwachting dat je het weghaald vind ik normaal, een boete niet....achja, heb m'n zegje al in betreffende topic geplaatst Tong uitsteken Haha!

Hihihi................ Ach, al die regeltjes en gezeur...... Ik vind dat ze soms wel een beetje overdrijven in dit landje, hoor....

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 14:13

Arabesk schreef:
mensen die zeuren over paardenpoep vertel ik altijd maar dat je in de winkel eeeeerrrg veel geld moet betalen voor mest voor je rozen en dat er hier ineens zomaar een halve kilo gratis op straat ligt Clown

Haha! Haha! Haha!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 14:14

in het dorp waar Morrie nu staat (of misschien niet meer als de boer al verkampt heeft) is paardenpoep jarenlang een item geweest op iedere raadsvergadering, het barst er dan ook van de paarden. De burgemeester heeft er korte metten mee gemaakt: wie problemen heeft met paardenpoep, gaat maar verhuizen Clown

In Baarle Nassau/Hertog deden ze wel moeilijk, nu reden we in het hoogseizoen ook wel met 5 spannen tegelijk de hele dag rond en Norikers poepen veel... we hadden ooit een experiment met poepzakken..... Mary had haar zak heerlijk vol gepoept, we rijden door het centrum en....... de zak scheurde.... Haha! Cool

We zijn naderhand met een aanhangwagentje en een schep teruggegaan om het op te ruimen... experiment mislukt dus