Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JoviBan schreef:Jee....
Een collega vertelde net dat ze haar kat weg doet, omdat ze gaat samenwonen met haar vriend die allergisch is voor katten. Haar kat is al 15 jaar en zo lang heeft ze hem ook al. Ze heeft het asiel gebeld voor plaatsing....
Wendy schreef:Tuurlijk, kom erbij
Nadya schreef:Hallo allemaal, ik geloof dat ik ook gezellig eens mee kom kletsen, als dat mag.....
marina schreef:Ach wat sneu zeg, ik neem graag asielkatten, maar een15jarige is mij echt te oud...
whissie schreef:hebben jullie dit al gelezen? moet toch niet gekker worden met al die regeltjes..... viewtopic.php?f=11&t=670262&hilit=
Arabesk schreef:Nadya schreef:Hallo allemaal, ik geloof dat ik ook gezellig eens mee kom kletsen, als dat mag.....
hoi hoi,
Welkom!
*vervangt even tijdelijk het matje van cookies door een 'welkom' matje*
vertel eens wat over jezelf
whissie schreef:hebben jullie dit al gelezen? moet toch niet gekker worden met al die regeltjes..... viewtopic.php?f=11&t=670262&hilit=
_angela_ schreef:Welkom Nadya!
Hoe oud is je dochter nu?? FOTO!!!
whissie schreef:precies, dat doe ik ook, NADAT ik ze weer thuis heb. de verwachting dat je het weghaald vind ik normaal, een boete niet....achja, heb m'n zegje al in betreffende topic geplaatst![]()
Arabesk schreef:mensen die zeuren over paardenpoep vertel ik altijd maar dat je in de winkel eeeeerrrg veel geld moet betalen voor mest voor je rozen en dat er hier ineens zomaar een halve kilo gratis op straat ligt