Parelli fases: ook bij ''noodsituaties''?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ikenindi

Re: Parelli fases: ook bij ''noodsituaties''?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 14:15

dorientjuh schreef:
Haha thanks voor het terug komen op de vraag Agnes, overigens vind ik het wel een interessante discussie die hier gevoerd wordt, en deze mag van mij ook zeker voortgezet worden. Knipoog

Stem is misschien inderdaad wel handiger, maar ik denk dat ik die ene keer niet eens tijd daarvoor had gehad. Hoewel ze rustig liep, en niet denderde, maar de afstand paard-draad was gewoon te kort. Maar voor eventuele volgende keren is dit zeker handig. Ja

eerder proberen te zien dat t zo ver gaat komen, want ze is wss niet op t draad afgedenderd dan. ze loopt er `langzaam` heen, dus als je dat optijd opmerkt kun je ook optijd reageren Knipoog

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 18:18

orsini schreef:
heb je het pakket niet dan? Hierin zaten alle savvy arrows al op kaartjes, geplastificeerd Lachen, heb je alleen de DVDs? IN de theorie boekjes staat veel extra informatie die niet op de dvds terug te vinden is. Zo ook het boek van stephanie. Totale paketten zijn duur, maar dan heb je dus wel alle info en handige tools Lachen

Ik heb een kopie gekocht... Maar heb de boekjes en de dvd's en het boek van stephanie burns alleen de extra's dus niet zoals die extra tools... maar 'k heb ze gewoon zelf gemaakt... dat gaat ook Lachen

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 18:58

Citaat:
anders hadden ze van elk 2 soorten moeten maken, 1 voor IQ onder de 100 met maar 4 dvd´s en 1 voor boven de 100 met 8 dvd´s
kom ik net een blunder van mezelf tegen Bloos Bloos! , was zeker druk in mn hoofd Knipoog maar moet uiteraard andersom zijn, de mensen met een lager IQ meer dvd´s.

maar goed, gaat er nog iemand naar Birmingham toevallig?

orsini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 16:09

yep! Ik ben volunteer! Echt benieuwd.......

orsini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 16:10

willeke_nijs schreef:
orsini schreef:
heb je het pakket niet dan? Hierin zaten alle savvy arrows al op kaartjes, geplastificeerd Lachen, heb je alleen de DVDs? IN de theorie boekjes staat veel extra informatie die niet op de dvds terug te vinden is. Zo ook het boek van stephanie. Totale paketten zijn duur, maar dan heb je dus wel alle info en handige tools Lachen

Ik heb een kopie gekocht... Maar heb de boekjes en de dvd's en het boek van stephanie burns alleen de extra's dus niet zoals die extra tools... maar 'k heb ze gewoon zelf gemaakt... dat gaat ook Lachen

nou dan heb je wel t meeste. Als je de boekjes niet zou hebben mis je wel een hoop naar mijn mening Lachen

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 18:26

cissy schreef:
maar goed, gaat er nog iemand naar Birmingham toevallig?

Wat valt daar te beleven in deze context?
Het was wel de bedoeling om half september Birmingham te passeren, maar dat is vast niet wat je bedoeld.

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-08 18:34

Pat en Linda Parelli komen naar Birmingham. Knipoog

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 19:58

ik had willen gaan, maar met die voet van mij zou dat toch niet gelukt zijn. Hoop dat ze volgend jaar terug komen!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 22:10

9 en 10 augustus komen ze inderdaad naar Birmingham, mn mailbox wordt steeds vol gegooid met herinneringsmails van Parelli (sta op mailinglijst) en vroeg me dus af wie er gaan.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 22:12

die mailtjes krijg ik ook Ja
Maar goed, Parelli al eens gezien op de equitana. En één keer vind ik wel genoeg. Ik ga er i.i.g. zeker niet voor naar Birmingham afreizen.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 22:19

nee, ik ook niet normaal gesproken (veel te duur ook) maar ik verdenk mn broertje ervan dat hij wat voor me geregeld heeft, ik moet nl dat weekend vrij houden én een paspoort hebben én verrekijker meenemen. Dit is me net even té toevallig en ik ben dan ook nog eens jarig.....

zou wel fantastisch zijn!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 07:34

Haha dat zou wel eens een goede gok kunnen zijn.. want waar heb je anders een verrekijker voor nodig. Tenzij je vogelspotter bent Knipoog
Leuk toch Ja

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 14:53

zou ook nog zomaar een bezoekje aan de weense rijschool kenne weze.... of concert van iemand....
hij begon nou weer over zwemkleding en of ik in een achtbaan durfde.... Verward