KiWiKo schreef:katiavl schreef:
wat dacht je van gewoon een halstertje
ja die was ik vergeten, joviban lekker dat je men kennis kan oordelen achter een computer
goed voor jou je kent me precies beter dan ik mezelf
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KiWiKo schreef:katiavl schreef:
wat dacht je van gewoon een halstertje
goed voor jou je kent me precies beter dan ik mezelf
als iemand tegen jou begint dat je een idioot bent omdat je je paard bitloos rijdt, word je daar ook zachtgezegd niet blij van. kjoetie schreef:ik snap het welals iemand tegen jou begint dat je een idioot bent omdat je je paard bitloos rijdt, word je daar ook zachtgezegd niet blij van.
. Ik zal daar nooit iemand idioot voor noemen.........
Furia schreef:Whaha, sorry(over dat mens dat begon te schreeuwen, wel heel komisch, lach je niet in een deuk?).
Maja ik vond het toen wel vervelend, ik probeer zo vriendelijk mogelijk met mijn paard om te gaan en dan komt er plotseling zo'n freak die ik nooit eerder heb gezien die meteen haar mening klaar heeft. (een mening is goed maar lees je dan eerst even in) Grote voordeel aan op een paardenrug zitten, je kunt lekker welgalloperen
JoviBan schreef:Ik geloof er niet in dat er paarden zijn die een harde hand nodig zouden hebben.
orion_ schreef:Een volbloedje zal zich vast niet gelukkiger voelen zonder deken in de winter in een natte wei. Maar een koudbloedig dier kan zich daar misschien wel prima thuis voelen!

Furia schreef:Helemaal gelijk runningkawa
runningkawa schreef:Dus waar hoor ik bij?
Ja ik weet het...naar iemand die naar zijn paarden durft te kijken zonder aan hokjes te doen...
En ik denk dat dit voor de meeste mensen geld.
krijg ik geen 'natural' over de vloer
Cowgirl schreef:Het enige wat ik nog steeds niet begrijp is dat Boomloos zo 'heilig' is bij 'naturals'.?
Auky schreef:Cowgirl schreef:Het enige wat ik nog steeds niet begrijp is dat Boomloos zo 'heilig' is bij 'naturals'.?
Ik heb niet bepaald het idee dat boomloos heilig is bij naturals zoals jij dat zegt.
Veel naturals rijden boomloos, klopt. Maar durf ook te zeggen dat een heleboel naturals gewoon met boomzadel rijden.
Citaat:Een volbloedje zal zich vast niet gelukkiger voelen zonder deken in de winter in een natte wei. Maar een koudbloedig dier kan zich daar misschien wel prima thuis voelen!

Visconti schreef:steker nog, ik ben natural maar vind boomloos geen geschikt concept.Citaat:Een volbloedje zal zich vast niet gelukkiger voelen zonder deken in de winter in een natte wei. Maar een koudbloedig dier kan zich daar misschien wel prima thuis voelen!
Ik heb een KWPNer met 68% engels volbloed, hij staat 24/7 in het land, zonder deken en ik kan met vrij veel zekerheid zeggen dat hij momenteel echt lekker in zijn wintervacht zit, hij maakt echt een gelukkige indruk. Ondanks dat hij hoog in het bloed staat kweekt hij een lekkere dikke wintervacht, in de winter lijkt hij soms meer op een uit de kluiten gewassen shetlander dan een volboed. Zijn vacht is wel wat dunner dan je ziet bij koudbloeden maar hij kan zich er prima mee warm houden, en dat is het belangrijkste
katiavl schreef:Gewoon kijken naar het paard
In alle opzichten was ik met hem 'natural' bezig en voelde ik me hier heel goed bij 
Arabiertje heeft een regendeken op, om medische redenen nu weer even ijzers. Paarden worden western bereden en hebben een bitje in. Minder natural, maar ik voel me er absoluut niet onprettig bij 

En voor iedereen is 'het beste' iets anders en dat maakt het paardenwereldje soms zo moeilijk
). Speedster schreef:Je zit in het hokje: de grijze middenmoot.Ik hoor ook bij de grijze middenmoot, ik WIL niet eens in een hokje zitten.