Karin_veulen schreef:Ik ben ongeveer een jaar geleden naar een show van Monty Robert geweest, het was echt heel gaaf. Hij heeft dus allemaal technieken (die ik zelf) beter voor het paard zijn.
Bijvoorbeeld:
Bij mij op de manege hebben de mensen een beetje losse handjes, dat wil zeggen dat ze zomaar een paard slaan :s zonder dat er ook maar de minste reden voor is...
Ik was laast ook met mijn suppppeeer!fjord naar een keuring geweest. Zo'n grote, waarvan er nog veel meer paarden van onze manege waren. Zit er een een meisje (die ik erg agressief vind tegenover paarden) gewoon met d'r broodje voor de neus van mijn paard, en ja logisch, hapt ze ernaar, geeft zij hem meteen een tik op zijn hoofd !
![]()
dus ik ben wel ff boos geworden,
Maarja, eigenlijk kwam ik bij de vraag wie er allemaal ook geinterreseerd is in de technieken van Monty Roberts, maar natuurlijk liep dat weer ff uit
ik ben heel erg geintereseerd in monty roberts! ik heb ook een meet en greet met hem gehad en dat was super! ik ben erg geintereseerd in zijn technieken en doe ook zoveel mogelijk om zijn manieren te leren.
X eva
fjord naar een keuring geweest. Zo'n grote, waarvan er nog veel meer paarden van onze manege waren. Zit er een een meisje (die ik erg agressief vind tegenover paarden) gewoon met d'r broodje voor de neus van mijn paard, en ja logisch, hapt ze ernaar, geeft zij hem meteen een tik op zijn hoofd !

) 
) We hebben de show helaas niet gered. echt heel erg jammer. want ik vind natural horsemanship echt ontzettend leuk en interessant enzo en ik keek er heel erg naar uit.. naja! volgende keer beter