Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
runningkawa schreef:open, alleen het gat van de deur, verder maar een ongezellig hok.
Huertecilla schreef:runningkawa schreef:open, alleen het gat van de deur, verder maar een ongezellig hok.
de essentie = niet áfgesloten = vrije kéuze
HC
runningkawa schreef:OP handelsstallen vind ik dichte wanden ook oke.
Dit geeft toch veel meer rust dan steeds andere paarden naast elkaar.
MissEvil schreef:@ Eline, ja sorry hoor.
Maar aan die topics heb ik niets.
Ik snap het gewoon niet. En momenteel erger ik me er dood aan.
Arabesk schreef:Boxen met dichte wanden of tralies zijn onacceptabel en niet paardwaardig!
Arabesk schreef:Het gaat er niet om om mensen af te kraken, maar om mensen duidelijk te maken, dat hoewel ze het beste voor hebben met hun paard, 23.7 box niet gezond is.
Arabesk schreef:Het gaat er niet om om mensen af te kraken, maar om mensen duidelijk te maken, dat hoewel ze het beste voor hebben met hun paard, 23.7 box niet gezond is.
stef schreef:MissEvil schreef:Ik wist geen 'onderwerp-naam' te bedenken, maar ik moest even mijn frustratie kwijt..
Waarom denken mensen dat het normaal is om je paard 23uur per dag in een stal te proppen??
En waarom denken ze dat paarden zonder deken ziek worden??
Waarom zien zoveel mensen hun paard als 'ding' als gebruiksvoorwerp..? Terwijl het wel een dier is!!
(bijv. 'Ik heb mijn paard voor wedstrijden, hij is op stal veel gelukkiger dan buiten in de regen en zo hoef ik minder te poetsen')
Waarom denken mensen dat elk paard het verschrikkelijk vind om binnen te staan?
Waarom denken mensen dat een paard met deken verwend en verziekt wordt?
Waarom denken mensen dat een paard nog steeds zo kan leven als dat ze in het wild op de prairie doen (in een weitje van 20 x 20)
Dit is net zo generaliserend, maar dan de andere kant op...
rinske94 schreef:iedereen heeft zijn eigen mening daar over!
rinske94 schreef:iedereen heeft zijn eigen mening daar over!
katiavl schreef:Trouwens mijn pony kiest voor stal "arrest" zo erg zal hij het dan niet vinden
cremellogek schreef:DE zogenaamde ideale natural visie!
Het paard staat in een omheinde wei, met veel blubber, krijg uiteraard hooi bijgevoerd, maar geen biks, wel een pavo koek. Het paard, onze beste viend, wordt bitloos, boomloos en ijzerloos gereden. Die hoefjes worden natuurlijk bekapt, en dus op zijn minst wekelijks bijgehouden.
Arabesk schreef:katiavl schreef:Trouwens mijn pony kiest voor stal "arrest" zo erg zal hij het dan niet vinden
Mijn kat zit graag in een krat, dus sluit ik hem daar 's nachts ook maar in op.