Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
katiavl schreef:
We gaan nog wat leren van je HC.
evita_ schreef:
Maar goed, ik dwaal af. Rijden de naturals ook met 'string'
(afgezien van de naaktrijders dan) Das pas natural!maar wel koud
![]()
of liever met onderbroek?
Huertecilla schreef:
Onder meer een
voor onder de bodywarmer met airbag....
Uiteraard ook legio bijpassende ijzeren champignons![]()
HC
Huertecilla schreef:
evita_ schreef:HC, werden die vrouwen zoals Jeanne d'Arc niet heel snel ontdekt? Een vrouw beweegt toch anders, plast anders, praat anders. Ik vind het mooie verhalen maar kan niet geloven dat het mooie vrouwtjes waren. Eerder grote kenau's met haar op hun kin en een basstem.
Maar goed, ik dwaal af. Rijden de naturals ook met 'string' (afgezien van de naaktrijders dan) of liever met onderbroek?
katiavl schreef:Heb ook wel eens bajutsu willen doen, boogschieten te paard.
Huertecilla schreef:katiavl schreef:Heb ook wel eens bajutsu willen doen, boogschieten te paard.
Het is blijkbaar ver van jouw bed, anders schreef je dit niet zo, want die 'omheining' heeft er niets mee van doen.
Verder is het back on-topic allemaal geneuzel en trek gewoon aan wat je zélf mooi vindt. Leve een beetje meer![]()
Paardrijden zou vooral léuk moeten zijn toch?!
Niet 'zou men meer moeten'.... Doe een 'uitspraak',of
![]()
HC
Berdien schreef:.. Count me in! *droomt verder*
Berdien schreef:Hahahahaha HC, bied je je aan als koene ridder op het onverschrokken ros om naast je jonkvrouwe in mooie jurk te rijden?
Huertecilla schreef:Ik zou zeggen stuur Ann een pb over hoe dat met hettopic ook weer zat
![]()
katiavl schreef:Die is zo mooiwil niet weten wat dat kost.