Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marocje98 schreef:Volgens mij is de vraag hier echt gericht aan de naturals en niet aan de niet-naturals. En volgens mij is dit geen topic waar de voors en tegens van natural besproken moeten worden..Moet je voor de grap eens tellen hoeveel geplaatste berichten niet ingaan op de vraag! Waarom bespreek je dat dan niet gewoon in een ander topic waar dat wel de bedoeling is? Zou het dus niet handiger zijn om gewoon antwoord op de vraag te geven en niet steeds op andere onderwerpen over te stappen? (@tinkerloos: dit is inderdaad een Natural forum. Ik snap het commentaar van de niet-naturals hier dus ook niet helemaal...Want als je op dit forum komt kun je verwachten dat er Naturals komen met HUN opvattingen en HUN ideeen.)
Shanna schreef:wat een interesant topic is dit geworden zeg!
en wat ik mij nu dus afvraag; zouden jullie je paard wel aan mij willen verkopen dan?
ik ben een niet natural, maar houd mijn paarden wel op de natuurlijke manier, dat wil zeggen: geen dekens, geen stal, geen ijzers mocht het nodig zijn dan gaan er hoefschoenen onder
maar ik rijd wel met een goed passend zadel MET boom, met een neusriemloos hoofdstel MET bit (welliswaar het zachtste van het zachtste, maar een bit is een bit)
dus.. zouden jullie je paarden dan wel aan mij willen verkopen als het gewoon wel klikt natuurlijk met het paard?
Niezzz schreef:Dat vroeg ik me vandaag af, zouden jullie je paard aan een niet-natural kunnen verkopen?
Als je ziet dat diegene er wel een klik mee heeft, maar ja het is geen natural.
Of zijn niet naturals als meteen uitgesloten van verkoop?
Citaat:wat een interesant topic is dit geworden zeg!
en wat ik mij nu dus afvraag; zouden jullie je paard wel aan mij willen verkopen dan?
ik ben een niet natural, maar houd mijn paarden wel op de natuurlijke manier, dat wil zeggen: geen dekens, geen stal, geen ijzers mocht het nodig zijn dan gaan er hoefschoenen onder
maar ik rijd wel met een goed passend zadel MET boom, met een neusriemloos hoofdstel MET bit (welliswaar het zachtste van het zachtste, maar een bit is een bit )
Shanna schreef:Shanna schreef:wat een interesant topic is dit geworden zeg!
maar ik rijd wel met een goed passend zadel MET boom, met een neusriemloos hoofdstel MET bit (welliswaar het zachtste van het zachtste, maar een bit is een bit)
dus.. zouden jullie je paarden dan wel aan mij willen verkopen als het gewoon wel klikt natuurlijk met het paard?
ben eigenlijk wel benieuwd naar een reactie op deze vraag
katiavl schreef:Want iedere eigenaar(oke bijne niet iedereen) heeft het beste voor het paard voor.
Arabesk schreef:waarom ben je lomp als je normal bent?De eerste paar bladzijdes begon mijn bloed weer te koken, de bekende natural-tegenstanders waren weer allemaal van de partij om hier hun sekte-visie op naturals te spuien.
Zolang de discussie met respect verloopt prima, maar degene die hier komen om ons af te zeiken
Soms denk ik weleens ik richt gewoon een eigen forum op waar alleen maar naturals mogen komen zodat we eens ongestoord kunnen praten over dit soort kwesties zonder dat er meteen lompe figuren binnenkomen om ons mede te delen dat we sektarisch zijn en normals per defentie uitmaken voor dierenbeulen.
Zoals een andere poster al opmerkte:marocje98 schreef:Volgens mij is de vraag hier echt gericht aan de naturals en niet aan de niet-naturals. En volgens mij is dit geen topic waar de voors en tegens van natural besproken moeten worden..Moet je voor de grap eens tellen hoeveel geplaatste berichten niet ingaan op de vraag! Waarom bespreek je dat dan niet gewoon in een ander topic waar dat wel de bedoeling is? Zou het dus niet handiger zijn om gewoon antwoord op de vraag te geven en niet steeds op andere onderwerpen over te stappen? (@tinkerloos: dit is inderdaad een Natural forum. Ik snap het commentaar van de niet-naturals hier dus ook niet helemaal...Want als je op dit forum komt kun je verwachten dat er Naturals komen met HUN opvattingen en HUN ideeen.)
Fleur_Laura schreef:-knip-
ik vind dat dat naturals geen deken op doen echt iet normaal!
Fleur_Laura schreef:ik vind dat dat naturals geen deken op doen echt iet normaal!
Shanna schreef:Shanna schreef:wat een interesant topic is dit geworden zeg!
ben eigenlijk wel benieuwd naar een reactie op deze vraag
even een bijzaakje, ik rijd geen wedstrijden of iets dergelijks, alleen puur recreatief lekker buitenritten