Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
callippo schreef:Voor de mensen die allemaal gaan: kom ff langs bij mijn standje, kan ik jullie ook ontmoeten
Heb zelf helaas geen tijd om rond te lopen en hoop dat ik hier en daar nog wat van de demo's kan zien, tussen het publiek door
callippo schreef:Als er nog iets vrij is (wat ik eigenlijk betwijfel omdat je voor 1 sept. moest opgeven) dan zou ik zeker ergens aan meedoen. Je hebt namelijk 9 uur om rond te lopen en te kijken en een uurtje ergens aan meedoen is dan wel erg leuk. Vooral omdat je bijna nergens anders voor zo weinig geld les kunt krijgen.
Voor de mensen die allemaal gaan: kom ff langs bij mijn standje, kan ik jullie ook ontmoeten
Heb zelf helaas geen tijd om rond te lopen en hoop dat ik hier en daar nog wat van de demo's kan zien, tussen het publiek door
Alytuiere schreef:mn instructeur staat er ook met een stand met bitloze hoofdstellen, touwhalster e.d.
Myukii schreef:Nog 'maar' 4 dagen, dus als je iemand mee wilt hebben zul je toch wel snel moeten zijn![]()
Maar anders kom je toch alleen? Er zijn genoeg mensen die alleen gaan volgens mij