I used to be normal, now I'm natural

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 18:30

Dit topic was bedoeld voor foto's. Niet voor onzinnige praat.

Oke, ik geef toe dat ik ook even offtopic ging, maar ik heb m'n excuses daar al voor aangeboden

Huertecilla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 19:20

Lenneke_ schreef:
Niet voor onzinnige praat.

Euh... je bedoelt wellicht praten buiten jouw referentiekader.

'ik ken een mevrouw die dood is' vind ík

Maar, punt , ik dus want heb alleen plaatjes van hoe ik vind dat mijn paarden het onder hun passende zadel het minst voor hun kiezen krijgen en daar staan er al wat van op mijn site.

HC

GeneralFlynn

Re: I used to be normal, now I'm natural

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 22:07

Ik hou me in..

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 13:51

Tinkerloos schreef:
:x Ik hou me in..

mag ık dan ff
HC /&%+&^+& enz hou op en laat ons lekker ontopıc praten zonder jou gezwans ertussendoor

Echt het bloed komt onder mıjn nagels vandaan op deze manıer van mensen en hun menıng ın de grond trappen

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 14:03

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 14:44

Een helm heeft toch ook niks met natural bezig zijn te maken,maar met veiligheid.
Rijlaarzen en een rijbroek zijn ook niet natural als je het zo wil bekijken,maar die heeft ook iedereen aan.

Nee,ik heb geen cap op omdat ik eigenwijs ben.

Leuke foto Lenneke,is ie nog verder gegaan in het water?of bleef ie op veilige afstand..

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 15:06

Hij is op de foto onderweg naar het gras aan de andere kant van het water

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 17:12

pony25 schreef:
HC /&%+&^+& enz hou op en laat ons lekker ontopıc praten zonder jou gezwans ertussendoor

Echt het bloed komt onder mıjn nagels vandaan op deze manıer van mensen en hun menıng ın de grond trappen
Je slaat de spijker op z'n kop!

Huertecilla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 22:39

Morrie schreef:
tja, veel gras heb je niet zo te zien....

Ken je de schilderijen van Monet?

Afbeelding

HC

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 22:42

nee helaas niet, heb geen tijd voor dat soort dingen.......werken, huishouding en paard en ;s nachts slaap ik ipv te studeren

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 09:49

Monet kom je ook tegen op agendas, kalenders, schoolschriften, noem maar op. Zelfs bij jou op school denk ik.
Ja en inderdaad heb ik de situatie waarin ik EN mijn eigen tijd in kandelen EN de paarden bij huis heb EN het werk EN mijn open mind een joy forever is EN ik erg weinig slaap nodig heb EN graag in bed een intelligent stuk lees (wat dan tijdens mijn slaap een plek vindt).
Zo, ik heb de koffie op en ga nu weer een paar klussen doen. Boerderijwerk op het land waar de paarden lopen en dan gezellig komen kijken, net als de honden en zo mijn door deze bonte groep omringde klus spelenderwijze een stuk opvoeden integreert. DAT is voor mij een stukje natural

HC

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 10:22

HC, ik ben helemaal jaloers!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 10:34

Citaat:
Zelfs bij jou op school denk ik.

lang geen schoolspullen gezien in NL zeker, schriften kom je zéker niet meer tegen en agenda's zijn digitaal.......

ik zit heerlijk natural achter de pc op mijn werk, zoals iedere werkdag.... vanavond heb ik een uurtje tijd om Morrie te voeren, te poetsen en z'n hoeven te checken..... verder staat ie voorlopig natural op de wei en doet ie niets anders dan slapen, eten en sociale contacten met soortgenoten van hetzelfde geslacht onderhouden.

Huertecilla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 12:23

Morrie schreef:
lang geen schoolspullen gezien in NL zeker, schriften kom je zéker niet meer tegen en agenda's zijn digitaal.

Vijf jaar.
Viel me inderdaad op andere gelegenheden wel op dat bijna niemand meer aantekeningen maakt ja. Ik pen nog druk paginas vol om die dan thuis uit werken, te ordenen, samen te vatten, met het textboek en aanvullende boeken te completeren.

Helemaal natural inderdaad die Morrie.

@evita, het komt niet uit de lucht vallen maar we genieten er wel met volle teugen van ja.
Vanmorgen een kleine vertraging in de rivier gemaakt. Het woord dam, zelfs dammeTJE is te groot, maar er is nu wel een stukje circa 20 centimeter dieper waardoor ik net weer wat langer water kan pompen.
Ik heb in een DEUK gelegen om de paarden en de honden. Op een gegeven moment zat er een hond IN de grote wateremmer van de paarden op zijn gat naar de cirkel stomverbaasde paarden er omheen te kijken. Daarna kwam hij weer snel met zijn broer bij mij in de stroom helpen

HC

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 12:27

Agenda, schriften?
Nee, daar doe ik ook niet meer aan

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 12:29

Leuke verhalen, maar behoorlijk offtopic.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 17:50

Het gaat vast weer een:wat ben ik geweldig ik ga genieten van de omgeving en wat doe ik toch hard mijn best topic over HC worden..

@ HC: Hmmm,dit is een natural topic,en je geeft zelf toe GEEN natural te zijn...wat doe je dan hier?
(ons pesten,net zoals bij boomloos,terwijl je geen boomloos fan bent..?)
Ach,je moet toch iets doen met al je vrije tijd...

Antheman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 19:18

Graag weer on topic, anders komt er een Moddie langs

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 22:42

MyrtheJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 17:17

het begon als 'pennymanegemeisje' ...
Afbeelding

en komt intussen tot hier.. ;
boomloos, bitloos, ijzerloos en 24/7 buiten
Afbeelding

& dat voor een meisje dat nog geen 14 is

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 17:49

Petje af hoor!!
Dacht iedereen er maar zo over...

Auky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 22:47

Zoals velen van ons begon ik ook als normal manegemeisje...
Afbeelding

En toen ik Auk kreeg, gingen we de eerste tijd dus ook gewoon als 'normal' verder...
Afbeelding

..maar dat was het ook niet helemaal voor mij. Na kennismaking met NH, gaat het bij ons ook allemaal zoveel mogelijk 'natural'!
Afbeelding

Hier nog een natural 'jonkie' dus.. Ben nu bijna 15 en sinds een aantal maanden echt actief met NH en het zo natuurlijk mogelijk houden van mijn kanjer

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 13:47

Ik denk dat NH zeker ook voor jonge mensen heel erg goed is. Ze leren respect te hebben voor dieren en dat het geen dingen zijn die je kan comanderen.
Ik denk dat kinderen die op jonge leeftijd met deze manier van omgaan met dieren te maken krijgen daar de rest van hun leven profijt van hebben

Auky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 17:46

Lenneke_ schreef:
Ik denk dat NH zeker ook voor jonge mensen heel erg goed is. Ze leren respect te hebben voor dieren en dat het geen dingen zijn die je kan comanderen.
Ik denk dat kinderen die op jonge leeftijd met deze manier van omgaan met dieren te maken krijgen daar de rest van hun leven profijt van hebben

Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik denk inderdaad omdat ik al op vrij jonge leeftijd met NH bezig ben, hier later ook veel profijt van zal hebben. Ben het dus compleet met je eens!

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 18:09

Leuk joh, jonge mensen die met NH bezig zijn! Dat zie je hier helemaal niet. Zijn allemaal verwende kinderen met sporen, bitten en zwepen....en oja, ook nog een hele dure pony onder een paar dekens.