Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jannico schreef:Als dat op mijn post slaat : gelieve te lezen. Er staat nergens "moet" . Je
kan dan als nh-er die basis toepassen in alles wat je tegenkomt. Als je niet aan nh doet ook goed en dan geld dat niet.
Wendy schreef:jannico schreef:Als dat op mijn post slaat : gelieve te lezen. Er staat nergens "moet" . Je
kan
dan als nh-er die basis toepassen in alles wat je tegenkomt. Als je niet aan nh doet ook goed en dan geld dat niet.
Wat heerlijk denigrerend weer.
Maar het sloeg inderdaad op jouw post. Je haalt dingen aan die in deze discussie compleet offtopic en niet relevant zijn.
In mijn ogen is dat dus ook weer precies waarvan bij een hoop mensen de haren overeind gaan staan, en wat een negatief beeld veroorzaakt.
jannico schreef:
Lezen is een gave die weinge verstaan ofzo :S. Als je nou is leest wat ik zeg ?.. Een
nh-er
kan die nh basis, want dat is nh imprinciepe (dit om aan tegeven dat het geen dicipline is) Toepassen op alle "diciplines" Zoals western en dresuur.
Sylvia schreef:Maar dan zomaar eens even een vraag (mogelijk heel erg offtopic): waarom kost een cursus Parelli zo belachelijk veel geld? Op mij komt het over als geldklopperij en ik kan me voorstellen dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Nou moet ik ook bekennen dat ik eerlijk gezegt niet het verschil weet tussen Parelli en NHMaar de reguliere paardenverzorging (om het zo even te noemen) kun je voor helemaal niks leren. Waarom dan zoiets - waarbij toch eigenlijk terug wordt gegaan naar de basis - zo duur maken?
Sylvia schreef:Maar dan zomaar eens even een vraag (mogelijk heel erg offtopic): waarom kost een cursus Parelli zo belachelijk veel geld? Op mij komt het over als geldklopperij en ik kan me voorstellen dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Nou moet ik ook bekennen dat ik eerlijk gezegt niet het verschil weet tussen Parelli en NHMaar de reguliere paardenverzorging (om het zo even te noemen) kun je voor helemaal niks leren. Waarom dan zoiets - waarbij toch eigenlijk terug wordt gegaan naar de basis - zo duur maken?
Citaat:later oefen ik wel weer stilstaan zonder halster, maar nu zijn de sokken belangrijker dan "een" methode!
Citaat:Of te wel, ik ga niet soebatten, ik ben de baas
smurf schreef:Citaat:Of te wel, ik ga niet soebatten, ik ben de baas
daar zit he clou van de zaak, hoe vaak ik niet hoor dat ik hem niet de baas ben en hem eens goed moet vertellen wie de baas is.... absoluut niet relevant, level 1 Parelli heet nu eenmaal Partnership en level 2 Harmony, het gaat om de communicatie.