Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nienke07 schreef:Kom op BZ!! Klant is koning(...maar dan moet ie zich wel koninklijk gedragen....= Tip van de enige goeie manager die ik ooit meegemaakt heb!!!
)
nienke07 schreef:Ik zal er vanavond een foto van maken.Sugarmiss...ik kan niet zoveel soep koken van de foto...wil je een keer een foto maken van optoming met paardenhoofd erin?
Mac schreef:Ik hoop dat ik het bij kan houden allemaal, maar ben d'r ook weer bij.
Antheman: is dat hoofdstel op de haf net zo 1 als Emiel Voest ook heeft?
nienke07 schreef:Mac: Wat een dot van een dochter heeft Pepsi!! Gefeliciteerd!
Buitenzinnig schreef:Hoewastie? Anth???? De solli???
Denk je dat een klant her erg vindt als er een poes mee ingepakt zit bij het testzadel?????![]()
Moddies zijn opdeel een sluipt voort op blote voetjes.....
Citaat:Denk je dat een klant her erg vindt als er een poes mee ingepakt zit bij het testzadel?????
Citaat:Sugarmiss schreef:Vergeet ook niet wat sneeuw doet met hoeven.
Antheman schreef:En waarom krijgen wij dan geen fotoos te zien????
smurf schreef:Citaat:Denk je dat een klant her erg vindt als er een poes mee ingepakt zit bij het testzadel?????
dat lijkt mij nou nog eens een leuke verrassing.......![]()
op stal had iemand gisteren een kersvers aangeschaft puppy bij zich, die had ik "per ongeluk" in de verkeerde blauwe bestelwagen gestopt, hij lag heerlijk te pitten op m'n grandeur pad...... helaas kregen ze het in de gaten
Mac schreef:Antheman schreef:En waarom krijgen wij dan geen fotoos te zien????
Staan al wel op bokt hoor. Link staat in mijn onderschrift
.
Nou ok dan, omdat ze zo leuk is:
Ze is een palomino overo merrietje met 1 blauw en 1` bruin oog. Het is een pittig maar wel heel elegant tantetje, vandaar haar naam: Flirtatious Grace.
smurf schreef:Citaat:Denk je dat een klant her erg vindt als er een poes mee ingepakt zit bij het testzadel?????
dat lijkt mij nou nog eens een leuke verrassing.......![]()
op stal had iemand gisteren een kersvers aangeschaft puppy bij zich, die had ik "per ongeluk" in de verkeerde blauwe bestelwagen gestopt, hij lag heerlijk te pitten op m'n grandeur pad...... helaas kregen ze het in de gaten
nienke07 schreef:Am...heb ik voor niets geduimd? Was het niets?
Ik heb gefröbelt:
De rest staat Hier
Echt...met passen en meten erbij niet meer dan 10 minuten werk!
Nu nog reins....
Sugarmiss schreef:Vergeet ook niet wat sneeuw doet met hoeven.
Citaat:dit kwam ik elders tegen, ik wil wel weten wat sneeuw doet met hoeven ???
Morries hoeven zijn er stukken beter van geworden, de overgroeide steunsels zijn ervan los gaan laten.....
Antheman schreef:Op de foto zie je goed dat het 2 lusjes zijn. Heb je mooi gedaan!
Ik zou zelf nog iets met ringetjes willen knutselen.
Antheman schreef:Sugarmiss schreef:Vergeet ook niet wat sneeuw doet met hoeven.Citaat:dit kwam ik elders tegen, ik wil wel weten wat sneeuw doet met hoeven ???
Morries hoeven zijn er stukken beter van geworden, de overgroeide steunsels zijn ervan los gaan laten.....
smurf schreef:
dit is een kooiker, die zij hebben is wit met een beetje zwart en gekruist met iets anders.....