Had in eerste instantie niet door dat ze de term op een andere manier gebruikte dan ik maar ik snapte hem nu.Vandaag weer superveel lol gehad met mijn paardje
Nou ja... ze moest verhuisd... derde keer in haar leven op de trailer (ze is twee) en de vorige keer een nare ervaring gehad met laden door een grote hond die tijdens het uitladen ineens blaffend op haar af schoot.Kortom, die trailer wilde ze niet meer op. En toen ze er eenmaal op stond (duurde even), wilde ze er ook niet meer af
We zijn gewoon dik een half uur bezig geweest met madam overtuigen dat het een goed idee was om de trailer uit te gaan, want ze was te bang om nog maar een voet op de laadklep te zetten. Maar wat me dan wel weer opvalt, ze schakelt heel snel. Toen ze eenmaal van de trailer af in haar nieuwe stalletje stond was ze ook zo weer op haar gemak en rustig. Stond na vijf minuten alweer hooi te knabbelen en rustig om zich heen te kijken
ben te snel willen gaan met inrijden. Ze is ontploft, ik ben eraf gevallen en kan dus al drie weken vanuit bed naar de paardjes kijken ipv nog rijden.
Het liefste zou ze zich dan omdraaien en heeeeeeel hard terugrennen naar huis. Dat is wel RB in ieder geval dus.