Sensibel staat los van intelligentie, je kunt ook hele domme rilkikkers hebben

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Waratje schreef:Dit leertraject ingaan is eigenlijk alleen haalbaar als TS serieus klik heeft met het paard. En om eerlijk te zijn proef ik dat nog niet echt uit haar posts.
Turkoois schreef:Voordat we tot terugbrengen over zouden gaan wilden we een medische oorzaak uitsluiten en hebben we het paard na laten kijken door een fysiotherapeut en osteopaat.
Het paard blijkt erg last van haar spieren te hebben en is volgens de therapeuten zeer verkeerd (aan)gereden in het verleden. Dit is zoals het nu lijkt een oorzaak van het verzet.
Het maakt de situatie complexer. Heeft iemand ervaring met een dergelijke situatie? Wij weten nu niet meer waar we goed aan doen.
Katja schreef:Dan koop jij hem toch Koper? Of vind je alleen dat Turkoois haar geld moet weggooien en wil je dat zelf niet?
Waratje schreef:Lekker makkelijk om over andermans omstandigheden te oordelen, Koper.
Koper schreef:Haha, nu is wat ik doe ineens mijn zaak? Net had je nog volop commentaar op wat ik allemaal zou moeten doen.
Maar goed. TS, succes... met je geweten.
Wendy schreef:Koper schreef:Haha, nu is wat ik doe ineens mijn zaak? Net had je nog volop commentaar op wat ik allemaal zou moeten doen.
Maar goed. TS, succes... met je geweten.
Wat is dat nou voor een nare natrap. Als je het echt zo erg vindt, dan doe je er wat aan. Maar TS een schuldgevoel aanpraten vind ik heel laag. Want degene die zich echt schuldig moet voelen is degene die dit paard ooit de handel in heeft gestuurd, en niet TS aan wie een paard is verkocht waar blijkbaar vanalles aan mankeert!
Beetje de omgekeerde wereld Koper, en nogal laag wat je hier doet.