Wie kent deze halve gare??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ElSea

Re: Wie kent deze halve gare??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 15:40

_/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 15:41

Dat is em, aangeven denk ik maar zo. Dierenmishandeling dit.
:')

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 15:42

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 15:43

Wat er op die foto's gebeurd vind ik niet normaal en op zijn penny's zielig.
Overal worden deze foto's met de eerder genoemde gerelateerd.
Respectloos is zoals op de foto's met dat magere dier om word gegaan.
Nogmaals ik hoef hier geen achtergrond van te weten, dit kan echt op een andere manier.
Ik ben geen penny en loop al jaren tussen de paarden en heb ook genoeg gezien.
Dat dit hier ineens allemaal goed gesproken wordt is puur om mij af te vallen en omdat iedereen zich hier een beetje napraat.
En niet iedereen heeft dezelfde mening, maar om mij nu hier gaan zitten uitschelden notabene zonder te onderbouwen is wel heel erg respectloos.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 15:44

jesito schreef:
maar om mij nu hier gaan zitten uitschelden notabene zonder te onderbouwen is wel heel erg respectloos.

Dat doe jij toch ook? (iets met een pot en een ketel...?)

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 15:45

Nee hoor bewijzen staan er.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 15:46

jesito schreef:
Nee hoor bewijzen staan er.

Nee jij DENKT dat het zielig is en jij vind hem een halve gare.
Mja jij wilt je niet inlezen.

Jolliegirl

Joh.. topicstarter..
geef nou maar gewoon toe dat jouw foto's NIET van die site afkomstig zijn....Wat jij WEL beweerd...
En dat dáár jouw vergissing ligt.. Zou misschien wat rust scheppen in het topic, want de discussie dwaalt af van het begin-onderwerp...

Dat het niet is zoals het moet, ben ik het mee eens, ik vind de werkwijze van de facebookfoto's niet correct.
|
maar op de juiste manier kluisteren o.i.d... niets mis mee :)

ElSea

Bewijs dan :')

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 15:47

Jij bent degene die met deze titel van dit topic aankwam.
Verder vallen sommige dingen onder "correctie van paarden" en niet onder het beleren van een blanco paard. En corrigeren, dat gaat niet altijd even zachtzinnig. Dus ook al loop je al jaren in de paarden, als je geen ernstige gevallen correctie bent tegengekomen, dan kan het al snel te grof ogen.
En dan, is het in mijn ogen jouw taak om proberen te begrijpen waarop dingen worden gedaan zoals ze worden gedaan. Informatie in te winnen en door te vragen. Een foto is een ding, interpretatie een tweede. En wat jij in je hoofd hebt zitten aan ervaringen en emoties die bij het zien van een foto boven kunnen borrelen, kleuren je visie op dingen.
Dat je dat niet wilt zien, heel erg jammer. Dat je daar niet aan wilt werken, dat snap ik niet. Meningen kunnen gevormd worden, meningen kunnen ook worden bijgesteld.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 15:49

Ze komen uit het franstalige toppic zie link.
Ze komen dus niet van die site idd, dit zullen dus foto's zijn die door iemand anders zijn gemaakt en op dat toppic zijn geplaatst.
Ik was net even aan het kijken of het die buck is of die miguel, want dat is moeilijk te zien.
Dat zou ik wel vervelend vinden, maar waar ik ook zoek overal worden deze foto's met die miquel verbonden.
En van welke site ze afkomen doet niks af aan mijn mening.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 15:51

Nou, wat zou jij dan anders doen, met zo'n paard?
Is een oprechte vraag :j

HorseTopShop

Ik heb weinig verstand van NH en sommige foto's uit het topic (Niet van de website!!!) zien er misschien wat akelig uit. Maar hé... Denk je dat ik mijn paard lief ga aaien als hij door me heen dendert? Dan krijgt hij ook een opdonder van me wat er misschien "akelig" uit ziet.
Wat ik wel weet is dat je ze maar beter 1 keer goed iets kan aanleren dan aan te modderen. krijg je levensgevaarlijke paarden van.
En ja, mijn paard zag er ook zo mager uit toen hij 1-2 jaar oud was. Is vrij normaal. En al helemaal als het lichaam gebogen is, dan zie je de ribben nog beter.

Het meest lompe is dat je met een website aankomt, waar de foto niet eens vanaf komt. Dat vind ik zacht gezegd schandalig!!

Jolliegirl

jesito schreef:
Ze komen dus niet van die site idd, dit zullen dus foto's zijn die door iemand anders zijn gemaakt en op dat toppic zijn geplaatst.
Ik was net even aan het kijken of het die buck is of die miguel, want dat is moeilijk te zien.
Dat zou ik wel vervelend vinden, maar waar ik ook zoek overal worden deze foto's met die miquel verbonden.

Je weet niet wie het is, maar je loopt hier wel openbaar iemand met de grond gelijk te maken...

HorseTopShop schreef:
Het meest lompe is dat je met een website aankomt, waar de foto niet eens vanaf komt. Dat vind ik zacht gezegd schandalig!!

Amen!
Niet helemaal netjes he??

jesito schreef:

En door dit soort posten worden ze wéér in verband gebracht met Miguel!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 15:54

jesito schreef:

Ik begrijp niet zo goed waarom je direct iemand afvalt als je niet zeker weet welke persoon dit is en daarom een topic opent.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 15:54

jesito schreef:

Je hele bericht staat weer vol van de aannames, en dat zou je nou net niet moeten doen.

If you assume, you make an ass out of u and me :D

Ga eerst even goed uitzoeken wie dit nu is, voordat je mensen als halve gare gaat bestempelen.

En ga eerst even uitzoeken wat er nu exact gaande is, en waarom dingen gedaan worden zoals ze blijkbaar gedaan worden, voordat je je mening de wereld inschreeuwt.

Als personen/dingen namelijk niet zo zijn als ze zijn, dan zet je jezelf te kakken. En als je de verkeerde voor je krijgt, nog een rechtszaak aan je broek vanwege smaad en laster. Ondanks de mening die je dacht te mogen hebben :D

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 15:56

Kijk nou eens naar de site, naar zijn foto's en de foto's in het franstalige toppic, hij draagt notabene dezelfde kleding en hoed.
Je moet eens horen als hier een foto geplaats word van iemand die met sporen of zweep rijd of zelfs een bit in heeft.
Dan staat heel bokt op de achterste poten, maar een jong paard compleet opbinden dat is geweldig.
Hoe ik het zou doen, geen idee kan ik zo niet zeggen, maar niet op deze manier.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 15:58

jesito schreef:
Kijk nou eens naar de site, naar zijn foto's en de foto's in het franstalige toppic, hij draagt notabene dezelfde kleding en hoed.
Je moet eens horen als hier een foto geplaats word van iemand die met sporen of zweep rijd of zelfs een bit in heeft.
Dan staat heel bokt op de achterste poten, maar een jong paard compleet opbinden dat is geweldig.

Mij hoor je niet over een zweep of sporen :)

Maargoed jij wil alleen dingen horen die je wilt horen.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 15:58

jesito schreef:

Ik ga het makkelijk voor je maken. geef me even een minuutje. Beide personen lijken namelijk erg op elkaar en die "cowboys"dragen allemaal een geruite blouse en hoed.
Daarnaast staat in dat Franstalige topic dat het niet dezelfde personen zijn. Of ken je geen Frans? Moet ik het topic voor je vertalen?

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 16:01

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 16:01

Buck Brannaman

Afbeelding

Miguel Perez

Afbeelding

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 16:02

Ze lijken erg op elkaar he?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 16:02

Wat wil je nou jesito?
Dat wij onze mening veranderen voor iemand die zich nieteens in de methode wil inlezen en duidelijk niet weet waar ze over praat?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 16:04

Laatst bijgewerkt door Cassidy op 25-09-12 16:06, in het totaal 1 keer bewerkt

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 16:05

Cassidy schreef:
Buck Brannaman is overigens een NH-er die zijn sporen inmiddels wel heeft verdiend. Er is zelfs een film over hem gemaakt. Ga maar eens op Youtube kijken op "Buck"

http://www.youtube.com/watch?v=AUhrYqmp2og

Doet ze toch niet. Want het is allemaal zielig :roll: