wat leuk, zoveel enthousiasme hier! Wees niet bang dat je voor een gesloten deur komt. Vorig jaar mochten wij zo'n 1000 mensen ontvangen. Er konden er écht nog wel wat bij. Dit jaar schuiven we wat met de kramen zodat de showpistes nog wat meer ruimte hebben voor publiek zodat iedereen alles kan zien. Het duurt nog wel even voor het definitieve programma klaar is. op de website kun wel al zien welke demonstraties er gegeven gaan worden. Ook kun je zien welke lezingen er gegeven worden. En ja, als je binnen bent zijn ALLE shows en lezingen gratis bij te wonen. We delen zelfs een GRATIS magazine uit aan elke bezoeker. Ow, en zélfs de toiletten zijn gratis dit jaar
Zit nog even te kijken. Met het openbaar vervoer is het niet zo heel goed bereikbaar vanaf hier. Heenweg (Wageningen-Ermelo) is op zich wel te doen, kwartier lopen. Maar terug zou ik naar Uden gaan, maar dat duurt 3 tot 3,5 uur.
Silence
Het lijkt me leuk er heen te gaan! Je zou daar veel kunnen leren over NH. Ik zit te denken aan privé training voor mijn boefje en mij. Maar even tussendoor: kost dat geld om erheen te gaan?
Ja het kost geloof ik 7,50 entreegeld en dan krijg je ook een magazine erbij
xLotje
Geplaatst: 21-02-12 18:10
Oeh, cool! Ik werk wel eens met probleempaarden uit de buurt... En ik ben gék op NH, ik lees er zoveel over dat mijn boekenkast een beetje uitpuilt, haha. Sinds kort besteed de Penny hier ook aandacht aan, superleuk voor mij en mijn zusje.
Sanco
Geplaatst: 21-02-12 19:11
Ik ga het zeker in de agenda zetten lijkt me super interessant!
xTamay
Geplaatst: 21-02-12 19:14
O wat gaaf! Ik wil denk ik ook wel gaan, nog even met vadertje bespreken. Het is hier namelijk wel dichtbij. Maar met de entree snap ik het nog steeds niet, moet je nou wel van te voren bestellen of kan je gewoon daar het entreegeld geven?