EliseLukas schreef:Leuk dat je het nog even uitlegt, maar in feite zeg je hier: nog 1x uitleggen wat ik belangrijker vind
a) je accepteert dat je niet genoeg geoefend hebt voor de wedstrijd en dat je nog niet klaar was voor het niveau dat van je gevraagd werd en je neemt het je paard niet kwalijk maar oefent thuis voor de volgende keer
b) Je accepteert niet dat je niet het gewenste niveau hebt (een 5 is te laag, sorry) en vindt dat het de schuld van je paard is en je zult voor je eigen eer hoe dan ook laten zien dat je het kan ook al gaat dit ten koste van je paard.
Blijkbaar kies je voor b....
Een paard is een dier dat alles voor je wil doen en ook zijn best zal doen zolang hij daar de kans voor krijgt en aangemoedigd wordt. En als jij daar op deze manier mee omgaat is dat gewoon gemeen! En dat voor die ene punt (nota bene van 4 naar 5!). Het was zoiezo niks, dus waarom zou je die 5 nog willen? Ik snap niet dat je de band met je paard niet voorop stelt. En wat is de omschrijving van een 'dressuurruiter'?
Eerlijk gezegd heb ik je filmpje nog niet eens bekeken, maar de a/b keuze die je omschrijft vind ik erg laag, sorry. Daarnaast vind ik dan ook wel weer dat als je niet wilt dat het filmpje op internet staat dat het eraf gehaald moet worden.
Zo.. Wat ben jij kort door de bocht en arrogant zeg..
Ik vind het reteknap dat jij van een filmpje van 4 seconden (in werkelijkheid dus 2) kan zien hoe iemand rijd en voor zijn paard zorgt! Olé! Moet je wat mee gaan doen met dat talent, kun je rijk mee worden. 
Bah.