Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
4leafclover schreef:@Twiggy2008: Ik kan je vertellen dat ik heel wat nachten wakker heb gelegen hoor! Het was een hele omschakeling, maar ben blij dat ik het gedaan heb!
Ik kijk nu al anders tegen het op stal-houden aan.
Amaretto27 schreef:Omgeving Leeuwarden...
GeneralHamon schreef:Het is toch eigenlijk niet te begrijpen dat er zo weinig natural stallen zijn :S... Ik zit zelf tussen Leeuwarden en Sneek en zou ze ook dolgraag uit de stal sleuren!
Ons huis staat te koop en zodra dat word verkocht op zoek naar een stekkie waar ik de paarden eindelijk kan houden zoals ik het zelf wil.
Ik weet wel dat er een stal is in Tijnje waar ze een groot gedeelte van de dag iig lekker buiten staan in paddock's maar voor de rest valt het volgens mij vies tegen.
Amaretto27 schreef:GeneralHamon schreef:Het is toch eigenlijk niet te begrijpen dat er zo weinig natural stallen zijn :S... Ik zit zelf tussen Leeuwarden en Sneek en zou ze ook dolgraag uit de stal sleuren!
Ons huis staat te koop en zodra dat word verkocht op zoek naar een stekkie waar ik de paarden eindelijk kan houden zoals ik het zelf wil.
Ik weet wel dat er een stal is in Tijnje waar ze een groot gedeelte van de dag iig lekker buiten staan in paddock's maar voor de rest valt het volgens mij vies tegen.
Mag ik dan bij je komen staan met m'n paard
orsini schreef:voor de omgeving amsterdam hebben wij een vrij natural stal. De paarden staan in kuddes 24/7 buiten. 's Zomers in de wei, met daarbij toegang tot een zandpaddock met containerschuilstal. "s winters gaat het land dicht maar staan in de paddocks met schuilstal. Er zijn in totaal 16 paarden, verdeeld over 3 groepen. 4 eigenaren "trainen" via NH en we hopen de rest nog met de tijd ook zover te krijgen, maarja dat moeten ze zelf willen.
Voer (paardenkuil) wordt gegeven in bakken met roosters erop in de paddocks zodat ze lekker lang te eten hebben. Beweging geven ze elkaar
Arabesk schreef:Delaja schreef:Weet je wat je zou kunnen doen, even info aan Arabesk vragen, die heeft geloof ik een hele lijst met natural stallen...
die ik nog steeds even moet bijwerken
http://paardvriendelijk.webs.com/pensionstallen.htm
maar wat ook goed helpt is wekelijks marktplaats afspeuren
YankeeBoy schreef:Mijn paard staat ook op een natuurlijke pensionstal, helaas niet in de buurt van Leeuwarden voor ts.
http://www.pensionstalkleiweg.com