Ik ben ook natural!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

laurahi

Re: Ik ben ook natural!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:41

Ik denk dat de meeste naturals wel in staat zijn om andere te helpen!! Ik heb zelf ook een topic opgericht hiervoor!!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:51

ik kan me er niet heel druk om maken, maar ik heb zelf meegemaakt dat mijn paardje liever in een lekkere warme stal stond, dan in een modderweinandje met veel andere paarden, die hem kreupel schopten.. Ieder zijn ding toch? paardrijden is voor mij zowiso niet natural..Voel ik me aangesproken? hmm.. ja, maar ik weet dat ik altijd goed ben geweest voor mijn paardje, maar ik erger me een beetje aan dit gevecht altijd op bokt. Wat wil je bereiken met dit topic? Ik snap het niet zo goed, ieder zijn ding toch?

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:56

Jeeeetje daar gaan we weer. Laat ieder toch lekker zijn eigen ding doen..
En als je er dan per se iets van wilt zeggen of er iets aan wil doen dan denk ik dat je zo echt goed bezig bent.. not

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:57

Randalinpony: geweldig! Nagelbijten / Gniffelen

Ik kan er wel om lachen. Mensen, dit is een forum. Voel je toch eens niet zo op de vierkant beslagen hoeve...ehh tenen getrap Clown Als je doet waar jij je goed bij voelt hoe kan je je dan nog aangesproken voelen door dit soort teksten? Lijkt me dat de (hoef)schoen dan toch ergens wringt.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 20:42

hmm als je het beste voor je paard wilt, en je leest dit.. voel je je soms wel wat aangesproken.. ookal doe je lekker je eigen ding. Ik krijg idee alsof TS vind alsof haar manier DE manier is. dat ze een statement wil maken. daarom zeg ik: als je ECHT natural bent, rij je geen paard:)

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 21:39

Omdat de boel onnodig serieus gereageerd wordt en sommige mensen het toch weer niet kunnen laten om persoonlijk te worden gaat dit topic op slot.