Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antheman schreef:
En van Anya begrijp ik dat het ten strengste verboden is om websites te vermelden binnen een topic met een vraag.
ik begrijp alleen niet waarom?
angela88 schreef:Met mij gaat het steeds beter! de pijn is weg. Het is nu alleen het ongemak van bij elkaar getape-te vingers. Maar daar kan ik wel mee leven.. al kan ik nog zeker 3 weken bijna niets met de paarden doen. Das wel balen.
Maar vriend lief doet het allemaal met liefde, dus dat scheelt, de paarden hebben er dus niet heel erg onder te lijden.
Arabesk schreef:Even een dipje: er heeft weer iemand ontslag genomen op de afdeling waar ik straks kom te werken. Ik had al zo mijn twijfels over mijn eigen baan en of ik het wel moest doen.....
En gister ging arabesk keihard bokken en stuiteren tijdens de circling game. Ik verdenk een voorbijganger ervan dat hij arabesk haver geeft, dat schreeuwde hij laatst nl, hij vond hem er zo slecht uitzien.meneer is nog nooit zo bol geweest als nu maar goed.... Ik durf niet meer te rijden nu zeg. De vorige keer dat ik er keihard afsmakte had ie ook zonder dat ik t wist elke dag een hele emmer muesli gehad. Dat is gewoon levensgevaarlijk met een arab.
Ik ga niet meer rijden zolang ie in Wageningen bij het hek staat langs de weg.
angela88 schreef:Met mij gaat het steeds beter! de pijn is weg. Het is nu alleen het ongemak van bij elkaar getape-te vingers. Maar daar kan ik wel mee leven.. al kan ik nog zeker 3 weken bijna niets met de paarden doen. Das wel balen.
Maar vriend lief doet het allemaal met liefde, dus dat scheelt, de paarden hebben er dus niet heel erg onder te lijden.
opala schreef:Ara: Kop op. Goede tijden en ... soms slechte tijden. En nee een te dik paard is niet goed en ja lastig wanneer ongevraagd gevoerd wordt en ...
paarden lijken nog meer energie te hebben wanneer het koud is
. En dat een ander ontslag neemt, hoeft niet te betekenen dat jij het daar niet naar de zin kunt hebben
opala schreef:Zo houden die paarden zich lekker warm of moet ik zeggen heet
Cookies schreef:@AM, leuk dat Merrit het zo naar zijn zin heeft. Heeft ie ook zo'n hoog gil-hinnikje? (Rexje wel, net een meisje)
@jellie, fijn dat het wat beter gaat met Flan.![]()
Ben er gisteren achter gekomen dat ze hier een sauna hebben op de kazerne. En 2 keer in de week een blokuur voor de dames. Goh wat vreselijkDus ik ben gisteren gaan sporten, ik heb 10 minuten op de loopband gewandeld en ben daarna de sauna in gedoken.
Cookies schreef:Die jeuk van Flan zal wel veroorzaakt worden doordat het gaat genezen. Dat jeukt ook vaak zo. (ik kan er dan niet afblijven en krab de boel dan weer kapot)
Of heeft Flan van die beenjeuk door de dikke sokken, dat komt nog wel eens voor bij van die harige voeten.