Na heel wat heen en weer gebeld en gesms was het donderdag eindelijk zo ver. Sietske, Fenna en Blacky gingen verhuizen!
Ik was best zenuwachtig omdat ik siets alleen ken van de boerderij waar ze nu staat maar deze plek is zo ideaal.

nog even wat lekkers geven voor het vertrek van de zorgboerderij

Na het uitladen dook siets meteen naar het gras.

1..2.. en los!
de actie viel heel erg mee! ze hebben niet echt extreem gerend. het was eigenlijk meteen al goed. sietske heeft zelfs al liggen rollen in de wei!

op een afstandje

lekker aan de wandel
Toen zijn wel allemaal naar huis gegaan en hebben we de paardjes lekker met rust gelaten. ik had er zelf een heel goed gevoel over!
vanmorgen ben ik voor dat ik moest werken even gaan kijken hoe het ging. toen ik aan kwam lag Fenna lekker in de wei en stonden blacky en Siets er bij. hier helaas geen foto van omdat ik niet dicht genoeg bij kon komen. ik heb even lekker staan kroelen met sietske en toen gebeurde er:

siets moest even alles verwerken :-P
"s middags hoorde ik van de boer dat hij niet kon merken dat het 3 van die rustige ponies waren... ze hebben gister avond nog flink lopen rennen door het weiland. nouja dat is alleen maar goed voor de dikke buiken van de dames