Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb ik al gedaan en ze meteen verteld wat het ze gaat kosten.....Citaat:Kun je ze niet duidelijk maken dat ze alleen van je af komen door jou te ontslaan?
                                                         Lenneke_ schreef:Mogen wij ze ook zien?Ik heb hele mooie foto's van de trektocht

pas maar op dat je niemand voor het hoofd stoot hier op bokt 

) Op en neer gereden naar het strand, waar ik niet op mocht, enfin. Het is een uur heen en een uur terug. 8 km...
 moet toch sneller kunnen 
 endurance is minimale snelheid 12 km per uur, maar het was wel erg warm vandaag 
                                                         Arabesk schreef:@ TL een nogal aanmatigende avatarpas maar op dat je niemand voor het hoofd stoot hier op bokt
  Er is hier op bokt een : cijfer voor je avatar Topic,en daar komt ie er goed vanaf tot nu toe... 

Citaat:Morrie,ga eens onder een schapenwollen deken liggen,dat zweet een stuk minder...,

Morrie schreef:ik heb maar 1 werkzame arm tegenwoordig