[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:12

Ik vind Anouar nu een beetje aan de dikke kant, hij krijgt een buik. Iedereen op stal roept nu juist dat hij er eindelijk goed uit begint te zien.
Als het gras straks een beetje op begint te raken gaat die buik er wel weer af

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:36

die buik is logisch als ie 24/7 in het gras staat, dan zijn z'n darmen gewoon gevuld met gras, zet hem een nacht op stal zonder vreten en de buik is weg: alles uitgepoept......

zou het nog droog worden vandaag, of ga ik me voor de 3e keer nat laten regenen zometeen????

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:37

Ik moet zo ook nog even weg.
Moet nu echt maar eens werk gaan zoeken, anders is er straks niks meer. Ik ga even naar Zonnehoeven, vragen of ze daar nog vakantiemedewerkers zoeken. Ik heb daar twee jaar terug gewerkt

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:38

ff advies: ik ga een foto op een t-shirt zetten, zal ik het voorop of achterop doen?

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:41

Foto van Morrie?
Ik heb geen idee, kan allebei wel

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:44

yep van grazende Morrie in het boterbloemenweiland......

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:47

Leuk.
Ik heb ook nog van dat strijkpapier liggen, maar ik weet niet waar ik een foto op zou maken.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:49

ik maak overal Parelli logo's op, lukt alleen niet op donkere dingen, maar daar heb je weer iron-on-logo's voor, die je op ebay vaak goedkoop kan scoren

Shyla25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:56

Anouar15 schreef:
Anouar krijgt nog maar 1 a 2 keer in de week een half schepje brok. Hij doet het er prima op.

Ik kijk wel eens naar huizen in drente ofzo. Voor het geld dat we voor ons huis krijgen kan Anouar daar bij huis staan. Maar m'n vader wil niet weg hier.

Als ik met deze school klaar ben kan ik makkelijk voor mezelf beginnen, schilders kunnen ze overal wel gebruiken, dus wat werk betreft ben ik denk ik niet heel afhankelijk.

Vraagje zit je op het Nimeto in Utrecht?

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:57

Wat zou er toch gebeuren als je paard niet paraplubestendig is? Dan kan je nu nergens rijden, overal lopen mensen met paraplu's

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:57

pony25 schreef:
Vraagje zit je op het Nimeto in Utrecht?

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:58

Anouar15 schreef:
Wat zou er toch gebeuren als je paard niet paraplubestendig is? Dan kan je nu nergens rijden, overal lopen mensen met paraplu's

klopt, het jachtpaard dat ik jaren gereden heb werd helemaal gek van paraplu's, ben ik een keer op een dag als vandaag bij oud Valkeveen gaan staan met hem, daarna was ie paraplu-mak

Dat was in mijn dappere jaren, nu zou ik zoiets niet meer durven.....

Shyla25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 15:01

Anouar15 schreef:

Grappig ik heb RPCtechnieken gedaan de andere kant dus
Jammergenoeg ben ik door omstandigheden in het 3de jaar gestopt (geld was op en ik was overspannen).
Ik heb mijn theorie afgesloten maar doordat ik mijn praktijk niet heb afgemaakt krijg ik de certificaten niet
Ach is het nog net zo gezellig daar met al die modepopjes

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 15:05

Ik zie de RPC mensen niet zo vaak. Het zijn wel heel ander soort types als de IDEB

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 15:08

Morrie, m'n ouders hebben trouwens lekker gegeten

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 15:11

ah ze hebben het overleefd dus.... m'n manager was vast erg rustig, want hji had 's middags een enorme catastrofale blunder gemaakt...... die hem de kop kan kosten

Shyla25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 15:13

Anouar15 schreef:
Ik zie de RPC mensen niet zo vaak. Het zijn wel heel ander soort types als de IDEB

Ik was meer een buitenbeentje RPCer
Ik had hoge cijfers maar ging er gewoon aan onderdoor ik woog uiteindelijk nog maar 53kg (nu 62) en was constant ziek.
Ik moest mijn school zelf betalen en liep dus in de ochtend eerst een krantewijk dan stage door heel nederland in onmogelijke houdingen brillen etaleren en dan in de avond bij coronel in het restaurant serveren.
Nee ik ben blij dat ik er weg ben al zou ik wel graag mijn certificaten willen hebben.

Maar ben je bijna klaar dan?

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 15:25

Ik zit pas in het eerste jaar (nog 3 weken)
Ik vind het een hele leuke opleiding. Eigelijk de eerste school waar ik niet met grote tegenzin heen ga

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 15:29

nog maar 3 weken? Wij moeten tot half juli!!!!

Shyla25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 15:30

Anouar15 schreef:
Ik zit pas in het eerste jaar (nog 3 weken)
Ik vind het een hele leuke opleiding. Eigelijk de eerste school waar ik niet met grote tegenzin heen ga

Tja ik kreeg ook de morgelijkheid om over te stappen maar door mijn kara redde ik dat niet met al die oplosmiddelen.
Het is verder wel een leuke school als je dus jou kant doet maar op die andere kant echt geen pretje vooral als je geen geld hebt.
Wordt je eigenlijk nog met de nek aangekeken door de RPCers?
Van ons werd dat bijna verwacht ik deed daar niet aan mee mijn oude klasgenootje van de MAVO zat op de schilderskant
Ach school ik mis het eigenlijk wel maar er is nu helaas geen geld om een opleiding te volgen.
Ik wil misschien wel een avondopleiding gaan volgen om mijn HAVO te halen of zo

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 15:34

De laatste tijd is Anouar zo vervelend tijdens het bekappen. Hij geeft netjes z'n voetjes, maar daarna gaat hij steeds helemaal achterover hangen en bijna liggen.
Ik hou z'n voet dan vast en beloon hem uitbundig als hij wel netjes blijft staan. Ik zet z'n voet regelmatig op de grond om even uit te rusten (niet op het moment dat hij zo gaat hangen) Maar hij blijft het doen.
Op een gegeven moment was ik het zat (ook niet zo lekker voor m'n rug) en heb ik een hooinet voor z'n neus gehangen. Toen ging het goed.
Maar waarom doet hij dit ineens en hoe kan ik zorgen dat hij het niet meer doet?

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 15:37

Nog 3 weken ja
Dit blok duurt nog 2 weken en dan toetsweek (ook maar 2 dagen) Als ik herkansing heb moet ik nog wel 1 dagje naar school komen.

Ik weet eerlijk gezegt niet eens welke van RPC zijn en welke van IDEB. Ik ken ook geen andere mensen dan mijn klas

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 15:39

volgens de radar is het droog, maar ik stak net m'n neus buiten de balkondeur en het regent nog steeds, over 20 minuten moet het droog zijn, anders regen ik voor de 3e keer nat vasndaag. Langer kan ik niet wachten met naar Morrie gaan

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 15:40

ik zou maar gewoon gaan als ik jou was, het wordt voorlopig niet meer droog heb ik zo het gevoel.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 15:41

De laatste tijd is Anouar zo vervelend tijdens het bekappen. Hij geeft netjes z'n voetjes, maar daarna gaat hij steeds helemaal achterover hangen en bijna liggen.
Ik hou z'n voet dan vast en beloon hem uitbundig als hij wel netjes blijft staan. Ik zet z'n voet regelmatig op de grond om even uit te rusten (niet op het moment dat hij zo gaat hangen) Maar hij blijft het doen.
Op een gegeven moment was ik het zat (ook niet zo lekker voor m'n rug) en heb ik een hooinet voor z'n neus gehangen. Toen ging het goed.
Maar waarom doet hij dit ineens en hoe kan ik zorgen dat hij het niet meer doet?