Ik moet eens Spaans gaan leren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anouar15 schreef:In het weekend is het hek gewoon om 6 uur dicht, ook op zaterdag.
Door de week om half 10
Citaat:Ik heb gisteren dus op een draver van een stalgenootje gereden.
Het was de eerste en laatste keer![]()
Wat een schat is dat zeg, ongelovelijk.
Ik was aan het poetsen voor het rijden en ze dook bijna door haar achterbenen van de pijn en dat met een gewone borstel.
Bij het uitkrabben kreeg ik nog een nare verrassing.
Haar hoeven lijken dus mega lang te zijn maar als je bekijkt hoe diep ze zijnje hebt het ijzer en dan is daarna de straalhoeve misschien 1cm hooguit lager dan de grond.
Achterhoeven dus helemaal geknepen en een straal tja dat kan je het niet noemen
Alles knoert hard en de zool heel raar van structuur, zoiets heb ik nog nooit gezien.
Toen toch maar ff gaan rijden met mijn eigen boomloze zadel met kussens en dik dekje eronder. De eerste 10 min stappen was een aaneenschakeling van struikelen en "tactfouten".
Toen ze eenmaal langzamer ging lopen na wat aandringen werd het snel beter. Haar draf is zzooo fijn en wel zuiverje vliegt gewoon.
Ik heb misschien 100 meter gedraaft op de heenweg en weer 100 op de terugweg.
Na het rijden was ze niet nat (behalve van de regen) en vondt het afdrogen erg fijnecht een schat.
Ik heb dus meteen in haar schift geschreven dat ik het niet verantwoord vindt om op haar te rijden vanwege de gevoeligheid en gebrek aan bespiering. Ook heeft ze rare bulten op haar benen waarvan 1tje wel duidelijk een litteken is maar de andere lijkt mij iets wat niet gezond is
Dus ik ga waarschijnlijk alleen maar lekker knuffelen en losgooien, ik denk dat ik dat beestje er meer plezier mee doe om niet te rijden.
Ik kan er gewoon ff niet met mijn kop bij dat ze 2 a 3x in de week 2 tot 3 uur lang weg is met der en dan helemaal bezweet terug komt
Ik hoop dat ik haar kan overhalen om er eens een goede DA bij te halen.
Anouar15 schreef:Ik ben naar de hei geweest hoor
Was daarna wel helemaal doorweekt, maar ben blij dat ik gegaan ben
Anouar15 schreef:Die denken dat het een zweep is.
Ik had nog ruzie met een vrouw met een hond. Die hond ging achter me aan, dus ik draai Anouar om en ga achter de hond aan. Begint die vrouw als een gek te schreeuwen dat ik het uit m'n hoofd moest laten haar hond iets te doen en bla bla bla.
Ik heb d'r even duidelijk gemaakt dat honden deze tijd van het jaar niet los mogen en ben daarna heel hard weg gegalopeerd, ik hoop dat de modder nog in d'r gezicht zit.
Anouar15 schreef:De natuur is idd mooi, maar verder. Er zijn wel mooiere plekken.