[HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Angela

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 22:12

Morrie schreef:
nee klopt, ik kan niet zwemmen en heb het sterke vermoeden dat ik ooit in een vorig leven verdronken ben, een vriendin van me is regressietherapeute, maar ik durf de confrontatie (nog) niet aan.....ik moest laatst een heel end langs een kanaal rijden op de heenweg was het kanaal aan de andere kant van de weg, op de terugweg niet, ik heb wel 5 x de auto stilgezet aan de linkerkant van de weg omdat ik niet verder kon.....

Ik weet dat Morrie zo achteruit de sloot in loopt als ie flipt, zo is er al een keer een zadel van me overleden....

dan kan ik me voorstellen dat je liever niet over een plank gaat lopen...

Ik ben panisch voor boten, ik durf daarmee het water niet op. Helaas is het niet altijd te voorkomen, maar dan zit ik echt vol stress te hopen dat ik de overkant haal. Ik ben wel dol op zwemmen. Bij mij gaat het dan ook goed zolang ik weet dat ik de afstand van de boot tot de kant kan zwemmen. Als ik niet zou kunnen zwemmen, tja, dan zou ik dus ook voor alles over het water bang zijn.

Lange bruggen vind ik ook een ramp, ik probeer dan altijd zo ver mogelijk van de rand te blijven. Bij het auto rijden probeer ik voor mezelf te negeren dat ik over een brug rij.. gelukkig werkt dat meestal voldoende.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 22:13

Tinkerloos schreef:
Ik ga naar bed.
Tot morgen!! Slapen

moet ik ook maar eens gaan doen...

tot morgen iedereen!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 22:13

Tinkerloos schreef:
Maar in zo'n sloot kan je waarschijnlijk gewoon staan...

forget it, ik heb er koeien in zin drijven, die gingen koppie onder..... het is veengrond, je zakt zo weg..... en vorig jaar ging m'n logeerkind zo met pony en al de sloot in, die kon eerst 5 uur onder douche en haar kleren stinken nu nog.... daarna hebben we de rest van de dag in het ziekenhuis gezeten voor allerlei onderzoeken.....

ik hou alleen van water dat uit de kraan komt Haha!

bedtijd mensen... als de rest van Bkt zich hier ook even komt melden dat ze het hier niks vinden, zijn we morgen bij deel 100..... Slapen

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 22:15

boten, no way, op 1 of andere manier gaan ze altijd varen bij bedrijfsuitjes, dus ga ik nooit mee...

Die brug bij Vianen vin dik een nachtemerrie en ik moet er geregeld over, die man die vorig jaar daar verdronken is, ik zie het steeds voor me als ik eroverheen rijd en het was nog de vader van 1 van m'n leerlingen ook..... vreselijk..... *brrr* stapte uit de auto om iemand te helpen aan de andere kant, was ervan overtuigd dat er roosters lagen en die lagen er niet, dus hij viel zo van die brug af het ijskoude water in.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 22:39

Truste alvast iedereen!
Ga nog even lezen & tvkijken Doei!

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 23:09

Slaap lekker...
Ik ga weer eens veel te laat naar bed... maar misschien kan ik morgen op tijd naar bed...

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 07:03

moggû

het is gewoon nog donker al sik op moet staan....
Ik hoor net dat het weer 28 graden wordt, arme Morrie, die stond gisteren zeiknat van het zweet opde wei en aan gezien ie niet naar de boerderijkan, kan ik hem niet even lekker afspuiten...... valt ook niet mee om nu met een halve winterjas in de zon te moeten staan....

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 07:04

Goedemorgen..

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 07:22

Goedemorgen... pff, niet goed voor je nachtrust, een paard waar je niet goed van weet wat je er mee aan moet Clown

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 07:30

Kan je hem niet gewoon een tijdje..paard alten zijn?
Lekker alten staan,en verder niks?
(wel elke dag komen,maar laat hem maar gewoon staan..)
Of is hij een paard wat juist veel beweging WIL hebben..

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 07:34

goedemorgen iedereen!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 07:36

@TL: dat doe ik al een hele tijd, beweging heeft hij immers al in de wei. Maar ik moet voor mezelf gewoon verder met hem...

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 07:40

Wendy schreef:
Goedemorgen... pff, niet goed voor je nachtrust, een paard waar je niet goed van weet wat je er mee aan moet Clown

ik ken het gevoel.... maar als je een oplossing kanbedenken waar je vrede mee kan hebben, wordt het weer beter hoor!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 07:41

Ik heb geen dyslectie hoor..(ook al schrijf ik tot 2 x toe alten ipv. laten...) Clown

Wendy,moeilijk is dat..
Doet ie ook 'gevaarlijk' tegen andere mensen die hem benaderen,poetsen,rijden?

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 07:43

@ wendy: is het niks om voor een tijdje bij een paardentrainer (PN ofzo) te zetten? Soms is het nodig om iemand met nog meer ervaring het probleem te laten oplossen. Ik kan me voorstellen dat dat niet erg goedkoop is, maar dat is het verkopen van een "niet zo makkelijk paard" en de aankoop van een makkelijker paard ook niet...

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 07:45

Tinkerloos schreef:
Ik heb geen dyslectie hoor..(ook al schrijf ik tot 2 x toe alten ipv. laten...) Clown

oh... ikke wel... vandaar dat er vaak mijn d's en t's niet kloppen...
Als ik trouwens niet weet hoe ik een bepaald woord schrijf, dan gooi ik vaak de hele zin om zodat ik hetzelfde op een andere manier zeg en dat ene woord ontwijk...

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 07:48

_angela_ schreef:
@ wendy: is het niks om voor een tijdje bij een paardentrainer (PN ofzo) te zetten? Soms is het nodig om iemand met nog meer ervaring het probleem te laten oplossen. Ik kan me voorstellen dat dat niet erg goedkoop is, maar dat is het verkopen van een "niet zo makkelijk paard" en de aankoop van een makkelijker paard ook niet...

Eerlijk gezegd zie ik daar niet zoveel in... een vriendin van me kwam daar ook meteen mee, maar daar los je het grootste probleem niet mee op... ikzelf. zo lang ik bang blijf bij dit soort acties van zijn kant, kan ik er niet goed mee omgaan.
Ik ben echt wel bereid om geld te steken in goede begeleiding.

En ja, hij doet het ook bij anderen (gelukkig Clown)

Eerst maar eens afwachten wat er donderdag gebeurt en die osteopaat bellen voor de zekerheid.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 07:48

Da's omslachtig,maar wel doeltreffend. Knipoog
Kan je wel alle woorden goed lezen dan?
Of is het alleen met schrijven moeilijk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 08:16

Goeiemorgen!
28 graden Bloos! ? Héérlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 08:29

Goedemorgen.
Ik ben goed uitgerust, lag gisteravond om half 10 al op bed. Slapen

Gisteren zijn de paarden weer verweid. Ze hebben dus weer volop gras! Vork
En de andere pensionpaarden mogen dan weer op de kaalgegeten wei. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 08:35

Keet ook al. Ik heb der normaal gesproken nooit op het achterste land (is koeiengras, groooot, en met een levensgevaarlijke ezel -ik overdrijf niet Nagelbijten / Gniffelen - en andere minder vriendelijke pony's. Goed, de boer wou het land voor heel laten dus hij haalt nu dagelijks Katie voor me op. Die ezel vloog de eerste aan; die had 14 hechtingen; Mij aan, maar ik was 'em te snel af en had enkel een zeer stuitje (hij beukte me omver tegen de grond?), de ander had een kneusing in der onderrug, een ander meisje een bloeduitstorting in der arm. Hij vertoont namelijk dekgedrag bij meisjes/vrouwen en Wim (boer)? Ach, die blijft stug volhouden dat het een lieve ezel is; Hij heeft de wonden na z'n aanvallen zelfs onder ogen gezien
Goed, Keet is helemaal happy. Letterlijk alle paarden in de wei vechten om bij Katie te staan; de meest dominante paarden doen onderdanig en de jaarlingen zien haar als pleegmama en proberen bij der te drinken. Aldus mijn populaire paard Haha! .

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 08:40

Hmm ik wil graag naar Horse Event zondag, maar moet nog vervoer zien te regelen Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 08:46

Same here. Ik ben dan ook in Den Haag; We zouden net zo goed samen op de trein kunnen stappen Cool
Geen idee wat dat kost trouwens. En zondag kan ik denk sowieso niet, ga na het eten altijd weer terug naar huis.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 08:46

Leuk zo'n ezel Boos! Daar zou ik flink de balen van hebben. Maar goed als de boer jouw paard haalt dan is het ook goed. Maar ja wat doe je als de boer er een keer niet is?

De Horse Event ga ik niet heen. Ben een paar jaar achter elkaar geweest en heb het wel gezien nu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 08:49

Als de boer er niet is heb ik simpelweg pech. Ik ga echt geen risico's nemen met zo'n achterlijk beest. Heb het al eerder gehad over castratie; Neuh, tis zo'n lief beest. Hij is van zijn vrouw; Maarja, die wil de ezel houden; maar de weigert ook hypocriet als ze is, het weiland bij hem in te lopen.