En ja, oranje, ik kan moeilijk rood doen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pony25 schreef:nou ik ga zo naar de film de Da Vinci Code ofzo
Anouar15 schreef:Wat is er precies met de auto? Ik kan het eens aan m'n vader vragen, die weet best veel van auto's
Morrie schreef:@Pony heb je het boek gelezen? Anders snap je er geen bal van, heb ik al gehoord van leerlingen.....
marina schreef:Je gaat me toch niet vertellen dat je nog nooit van de film het boek gehoord heb he?
Citaat:Ik heb het boek niet nodig voor dat soort films. Ik heb jaren kunstgeschiedenis gehad en ook andere soorten geschiedenis en schijnbaar is er toch iets blijven hangen want de film was wel erg voorspelbaar.
marina schreef:Ah een carouselbrokeIk vind die dingen zo lelijk, alhoewel ze vast heerlijk zullen zitten!
Kunnen die kroven op je gewone beugels?
Morrie schreef:Anouar15 schreef:Wat is er precies met de auto? Ik kan het eens aan m'n vader vragen, die weet best veel van auto's
hij start 's morgens rot, maar de rest van de dag god en hij trekt vreselijk traag op en wil niet harder dan 50 (is wel een automaat) Opel Frontera....
Morrie schreef:Citaat:Ik heb het boek niet nodig voor dat soort films. Ik heb jaren kunstgeschiedenis gehad en ook andere soorten geschiedenis en schijnbaar is er toch iets blijven hangen want de film was wel erg voorspelbaar.
*wauw*pony ik hb alleen het boek gelezen, ik ga nooit naar films, maar ik vond het boek ontzettend spannend en erg ingwikkeld...... maar ja, ik ben niet zo slim....
Ik vond het eind van de DaVincicode op z'n minst teleurstellend......
Wendy schreef:Zometeen eerst even naar de paarden en dan naar dauwpop, heb er zin in!