[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 21:39

Ik vind hem heerlijk zitten, ga er morgen mee rijden.
En ja, oranje, ik kan moeilijk rood doen

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 22:43

morrie, ik denk dat er een zuiger kapot is. Gebruikt de auto veel olie?

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 22:44

olie, geen idee, ik heb het ding net een maand, nog niet naar gekeken...... bij de kwikfit zeiden ze dat de bobine stuk was omdat ie ook niet op wil trekken

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 23:03

Wat is er precies met de auto? Ik kan het eens aan m'n vader vragen, die weet best veel van auto's

marina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 23:35

pony25 schreef:
nou ik ga zo naar de film de Da Vinci Code ofzo

Je gaat me toch niet vertellen dat je nog nooit van de film het boek gehoord heb he?

marina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 23:37

Ah een carouselbroke Ik vind die dingen zo lelijk, alhoewel ze vast heerlijk zullen zitten!
Kunnen die kroven op je gewone beugels?

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 08:52

Anouar15 schreef:
Wat is er precies met de auto? Ik kan het eens aan m'n vader vragen, die weet best veel van auto's

hij start 's morgens rot, maar de rest van de dag god en hij trekt vreselijk traag op en wil niet harder dan 50 (is wel een automaat) Opel Frontera....

Shyla25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 09:07

Morrie schreef:
@Pony heb je het boek gelezen? Anders snap je er geen bal van, heb ik al gehoord van leerlingen.....

Ik heb het boek niet nodig voor dat soort films. Ik heb jaren kunstgeschiedenis gehad en ook andere soorten geschiedenis en schijnbaar is er toch iets blijven hangen want de film was wel erg voorspelbaar.

marina schreef:
Je gaat me toch niet vertellen dat je nog nooit van de film het boek gehoord heb he?

Ik heb er wel van gehoord maar ik dacht dat het iets spannends zou zijn, viel helaas tegen.
Wel leuk in elkaar gezet en grappig dat ik bijna alle plaatsten herkende omdat ik er bv geweest ben.

Ach mijn vriend zat helemaal te raadselen geweldig vooral toen ik al zei welk woord het zou zijn "appel" je had hem moeten zien toen ik gelijk had

Nou ik ga snel ff kijken op de radar beelden en dan hup naar stal Shy los en en daarna snel Destiny opzadelen en rijden.
Vanaaf gaat Shy dan eindelijk naar de wei

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 09:24

Citaat:
Ik heb het boek niet nodig voor dat soort films. Ik heb jaren kunstgeschiedenis gehad en ook andere soorten geschiedenis en schijnbaar is er toch iets blijven hangen want de film was wel erg voorspelbaar.

*wauw*pony ik hb alleen het boek gelezen, ik ga nooit naar films, maar ik vond het boek ontzettend spannend en erg ingwikkeld...... maar ja, ik ben niet zo slim....
Ik vond het eind van de DaVincicode op z'n minst teleurstellend......

ik heb het Berninimysterie ook gelezen en ben nu bezig met de Delta Deceptie, die is heel anders

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 09:27

marina schreef:
Ah een carouselbroke Ik vind die dingen zo lelijk, alhoewel ze vast heerlijk zullen zitten!
Kunnen die kroven op je gewone beugels?

Ik vind de broek wel stoer staan

Die korven kunnen in normale beugels. Maar ik ga ze toch maar terug brengen. Ik wilde een breder voetbed en ik dacht dat dat met deze dingen ook was. Maar het deel waar je op steunt is net zo smal als gewone beugels, dus in dat opzicht heb ik er weinig aan.
Toch maar sparen voor een paar endurancebeugels

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 09:28

Morrie schreef:
Anouar15 schreef:

hij start 's morgens rot, maar de rest van de dag god en hij trekt vreselijk traag op en wil niet harder dan 50 (is wel een automaat) Opel Frontera....

M'n vader vraagt of het een diezel is

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 09:36

Morrie schreef:
Citaat:

*wauw*pony ik hb alleen het boek gelezen, ik ga nooit naar films, maar ik vond het boek ontzettend spannend en erg ingwikkeld...... maar ja, ik ben niet zo slim....
Ik vond het eind van de DaVincicode op z'n minst teleurstellend......

Ik heb het boek toen in 1 dag uitgelezen, veels te spannend. Toch schijn ik best slim te zijn
De andere boeken van Dan Brown heb ik ook gelezen, staan hier in mijn boekenkast.

marina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 09:57

Ik vond het boek net erg spannend en okniet echt geweldig.
Ik wil de film toch wel graag zien

Anouar: Wij noemen het altijd een luierbroek

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 09:58

Dat is het ook wel een beetje. Maar je ziet het niet, ik had wel verwacht dat die kont heel erg op zou vallen

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 10:00

Zometeen eerst even naar de paarden en dan naar dauwpop, heb er zin in!

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 10:02

Wij zijn toch maar niet gaan dauwtrappen.
Ik ga zo eerst het slot van m'n fiets in Utrecht doorknippen Het sleuteltje is afgebroken in het slot.
Vanmiddag lekker rijden, het zou beter weer worden

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 10:03

en pamperbroek, ja zo noemden ze die broek bij mij op stal....
Ik gleed er zo mee van m'n paard en met mijn postuur kan je maar beter geen rijbroeken meer dragen, een beetje wijdvallende spijkerbroek is minder opvallend.....

hier motregent het nog, ik ben zo benieuwd of m'n auto start, maar ik ga het toch maar niet proberen, vanmiddag pas.... ik ga wel het wegenwachtpasje vast even opzoeken

marina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 10:06

Het was ook niet echt lekker weer om te gaan dauwtrappen.
Ik ga zo ook maar even bij mijn paard kijken, hopelijk blijft het droog.

marina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 10:07

Wendy schreef:
Zometeen eerst even naar de paarden en dan naar dauwpop, heb er zin in!

veel plezier bij dauwpop!

Ruga

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 10:10

Dat traag rijden en niet optrekken klinkt wel als een zuiger (of meer dan één) die niet werkt Morrie, en daar dan nog een ander startprobleem bij
Ik heb het ook ooit gehad met een auto, plots maar 50 meer op de snelweg, terwijl hij een uur voorheen nog prima ging. Bleek dat ik maar op 3 cylinders aan het rondrijden was.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 10:11

dan moet je toch ook een vreemd geluid horen? Ik hoor niets anders dan anders. Traag optrekken deed ie altijd al, maar zo traag als nu is echt bar en boos...

een collega van me zei nog optimistisch: ach, gewoon een vuiltje in de diesel

Cookies

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 10:13

Morrie, zit er geen garantie meer op die auto, je had hem toch bij een garage gekocht? Dat ie niet goed trekt ligt mischien ook aan een verstopt luchtfilter. Als ie op 3 poten loopt hoor je dat meestal wel als je stilstaat. En dat ie niet goed start lijkt me toch een accuprobleem. Startmotor kan ook maar dat hoor je meestal wel.

Ik heb alle boeken van Dan Brown gelezen en vond ze geweldig. De Davinci Code is wel mijn favoriet. De Delta Deceptie vond ik ook heel spannend. Kon het boek bijna niet wegleggen. We gaan zeker naar de film de Davinci Code.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 10:24

de accu en de dynamo zijn goed, die heb ik gisteren laten doormeten,hij maakt geen rare geluiden, daar ben ik bij zo'n oude auto altijd erg op gespitst en ik heb een jaar garantie, ik had gisteren al ergens gezet dat de garagemener morgen hierheen komt, als blijkt dat ik niet bij hem kan komen (150 km verderop).
Als ie start kan ik wel op stal komen, als ie 1 x gestart is, start ie de rest van de dag normaal...... wie weet heb ik gisteren in de stress voor de audit wel vergeten voor te gloeien, hoewel dat in koeienletters op m'n stuur staat...... ik had in de zenuwen thuis ook wat dingen verkeerd weggezet, zag ik vanmorgen

Cookies

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 10:39

Ja voorgloeien moet je wel doen bij een diesel Ik heb zelf een benzine auto maar moet voor de baas wel eens in een diesel rijden. Vergeet ook altijd voor te gloeien.
Ik heb er mischien overheen gelezen maar hoe is het gegaan met de audit?
Als je zuto zo slecht trekt zou ik toch wel langs die garage gaan. Mischien is het iets heel simpels. En als je niks doet weet je zeker dat er niets veranderd. Sterkte.
Auto´s het is wat. Van de week heeft de sloop mijn Brechtje opgehaald. (dat is mijn 33 jaar oude vrachtwagen.) De motor was nog prima. En de remmen enzo ook, maar de cabine was door en door verrot.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 10:45

dit is dus de reden waarom ik liever nieuwe auto's rijd, maar ja een ieuwe auto die ook nog 3 ton kan wegtrekken, is niet te betalen voor een parttimertje zoals ik

De audit is voor mijn goed verlopen, ze speelde good cop/bad cop, de vrouw was de aardige die bemoedigend glimlachte en de man was de boeman. Een uur voordat ik moest had mijn manager de boel verziekt: hji had een vraag niet begrepen en was wartaal gaan uitkakelen...... maar ja, hij vond dat hij de training die wij 2 weken intensief gehad hebben niet hoefde te volgen, hij wist het allemaal wel...... beetje jammer, we hebben hem ook niet meer gezien de rest van de dag

Tijdens onze zitting hadden we vooral last van het weer: door de wind en de slagregens konden we elkaar slecht verstaan en moest er veel herhaald worden en van de gsm van 1 van de jongens van Leisure: zijn vrouw lag op dat moment te bevallen en hij werd telefonisch op de hoogte gehouden

Het is hier in huis nu 14 graden, ik ga toch echt de verwarming aanzetten. Het is toch eind mei hè... ik heb toch geen 7 maanden geslapen ofzo????