[HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kinke

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:41

morrie, heb je morgen je gesprek?

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:41

Ik ben ook bang op Veseo hoor Wendy. Mijn rug is slecht (hernia) en ben bang om te vallen. Vesje is een beetje druk, maar wel heel braaf.
Rexje kunnen we niet longeren, die snapt het niet en sleept je gewoon de bak door.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:42

Jinty heeft vandaag voor het EERST met Femke meegegeten uit haar voerbak.
Pavo liga..
Ze vond het lekker,en bleef maar flemen...
Ze heeft zelfs heel even Femke afgeleid zodat ze snel zelf haar hoofd in de emmer kon steken..
Ze gaat vooruit met eten!~
(eerst wilde ze alleen maar melk en gras..)
Wortel,appel,brood,brokjes,niks lustte ze.
(of ze wilde het gewoon niet proberen..)
Maar nu heeft ze ontdekt hoe lekker het is..
Femke gaat het nog moeilijk krijgen... Vork

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:47

Kinke schreef:
morrie, heb je morgen je gesprek?

yep, om 15.00 uur.... kan ik fijn vanaf 9 uur zitten stressen op het werk....

ik zit nu aan de rosé anders val ik nooit in slaap straks Dromen

Longeren heb ik nooit het nut van ingezien, ging ook niet bij Morrie op de normal manier gaat ie touwtrekken met me, 3 x raden wie er wint Clown Circling op de Parelli manier gaat echter heel erg aardig, linksom gaat ie zelfs in galop aan de 22 ft lijn in de wei, in de bak niet, de bak ik gewoon te klein voor hem...... rechtsom is een ander verhaal sinds de behandeling door een opsteopate kan ie eigenlijk niet meer rechtsom, kost heel veel moeite.....

Ik heb vroeger moeten longeren longeren met stootteugels en bijzets (die rare dingen die jij nu in de verkoop hebt TL) en het was 1 groot drama..... zelfs lesgeefmens kreeg hem niet op de volte, als Morrie ergens het nut niet van inziet, doet ie het gewoon niet, punt uit....

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:48

Morrie heeft gelijk Knipoog
Succes morgen met je gesprek, en laat je het kaas niet van het brood eten he?

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:50

Wendy schreef:
Waarom denk je dat ik een tand mis? Ja, hij trapt raak.
Buiten wandelen gaat prima, ik kan hem goed achter me houden, ik bepaal het tempo en de richting.

Dus alleen bij het longeren doet hij moeilijk?
ik ben geen expert, maar dan moet daar geestelijk of lichamelijk iets mee zijn. Hij deed alleen moeilijk bij een bepaalde kant toch?
Volare deed (en soms doet) buiten moeilijk als ik het touw in mijn linkerhand pakte. Ik denk dat dat op de vorige stal betekende dat hij een mep ging krijgen (touw overpakken om met rechts flink uit te kunnen halen) maar misschien had hij ook op een of andere manier door dat links mijn minder sterke arm is. Dus het hoeft bij Walter niet per se iets fysisch te zijn, al zou ik het wel denken. Maar misschien kun je eens proberen hem die moeilijke kant op te laten longeren terwijl je het touw dan in je goede hand vast blijft houden. In ieder geval niet dezelfde hand als die je nu in die houding gebruikt. Je moet dan wel een rare houding aannemen, maar misschien helpt het.
Al denk ik dat het toch aan de rug ligt.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:52

*uh* ik eet alleen kaas, geen brood, al maanden niet meer... Clown als ze m'n kaas gaan opeten, verhonger ik..... Cool

ik weet al wat er gaatgebeuren: 1 speelt de bad guy en gaat nors ziten kijken en zegt niets, de ander lült de gaten in je sokken en doet aardig.... het is de bedoeling dat ik uit onmahct ga huilen en bakzeil haal, helaas weten de heren niet dat mijn EF zich in positieve zin ontwikkeld heeft en dat ik vriendelijk blijf glimlachen en instemmend blijf knikken, waar de good guy vreselijk pissed van gaat worden...... het is hun bedoeling dat ik ontslag neem en mijn bedoeling dat ze mij ontslaan met 26 jaar oprotpremie..... dat gaat ze vet geld kosten...... maar 4 dagen van half 9 tot 5 werken met een baan van 0,6 FTE kan niet, daar is iedereen het over eens.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:52

@ Morrie
Jep, dat doet Keet dus ook.
Nou is Katie al een tank, overigens volgensmij een hoopje niks naast Morrie; Maargoed, een spierbundel van 1.60 en een hóóp massa, eigenwijs en dan ook nog eens bijzonder slim.
Nee hoor, ik heb daar geen zin meer in.
In ieder geval bedankt, ik hoop ook dat het me lukt. Je bent de eerste die begrijpt wat ik bedoel Lachen

@ Kinke; Veel plezier op Horse Event!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:57

Kinke schreef:
ik ga vrijdag naar horse event, met zn vijven 2 1/2 uur in de auto haha! Wie ik erg graag wil zien is Anne Muller.

Moet je zeker doen...

Als je niet anoniem wilt blijven, zeg dan ook even hallo tegen mij. Ik loop alle dagen rond om Anne te helpen. Ik ben herkenbaar aan het akasha-polo (lichtgrijs met akasha logo op de borst). Al lopen er wel meer zo rond... kijk anders ff in mijn profiel voor foto's..

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:59

Morrie: laat je albran morgen niet uit je joghurt eten hé!! Clown
Laat ze een poepie ruiken!

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:59

Stoer... Morrie gaat 2 hotemetoten over de zeik halen Haha!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 22:01

@ Lenneke: Ik geef je groot gelijk dat je alles even voor jezelf en je paard wilt uitzoeken. Mocht je ooit iets willen weten, of het gewoon gezellig vinden, je bent altijd welkom!

paolasunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 22:03

nee ik rijd gewoon met bit en gewoon zadel. ik heb erover nagedacht maar ik rijd met een scherpe stang
in verband met dat ik mijn haff niet meer kon houden. ik heb veel verschillende bitten geprobeerd en ik dacht dat
ik heb wel bij een gewoon bitje kon houden, maar nee. het werd op het eind gevaarlijk.
mijn pony pakte het bit vast en ging er met me vandoor. als ik op de oprit naar het strand ging galopeerde ze ervan af.
dus ik meld me niet aan.
gr. paola

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 22:04

Ara en ik gaan waarschijnlijk zaterdag naar HE, maar ik ga alleen naar de 3 clinics van Eddy Modde (lekker tunnelvisie) want verder heb ik nergens iets mee daar..... maar 3 clinics voor 25 euro is geen geld....

Die allbran mogen ze hebben, dan eet ik de yoghurt wel Tong uitsteken

Ik ken nu de truuks om rustig te blijven wel, werkt alleen niet als ik op Morrie zit en ik zie ergens water (sloot) glinsteren of Morrie doet 1 stapje draf, dan flip ik al en sta weer op de grond..... terwijl ik hem op de grond gewoon naast me laat galopperen en draven, als ie straks weer vooraan staat ook aan de fiets, zolang ik er maar niet op zit.....

Ik durf overigens niet alleen over de plank over de sloot, ik heb het geprobeerd, maar ging hyperventileren.... heb blijkbaar toch grenzeloos vertrouwen in Wout.....

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 22:05

Kan je niet zwemmen dan Els?

Angela

Dus als ik morrie en ara wil meeten, moet ik rond de parelli-stand zoeken, of de nh-cirkels??

arno8

paolasunny schreef:
nee ik rijd gewoon met bit en gewoon zadel. ik heb erover nagedacht maar ik rijd met een scherpe stang
in verband met dat ik mijn haff niet meer kon houden. ik heb veel verschillende bitten geprobeerd en ik dacht dat
ik heb wel bij een gewoon bitje kon houden, maar nee. het werd op het eind gevaarlijk.
mijn pony pakte het bit vast en ging er met me vandoor. als ik op de oprit naar het strand ging galopeerde ze ervan af.
dus ik meld me niet aan.
gr. paola

Oei, als iedereen op bokt die zich hier niet aanmeldt een berichtje achter laat, krijgen we het druk...

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 22:07

Ik wilde ook al zoiets zeggen,maar ik dacht..laat maar..
Gewoon negeren..
(adem in ..adem uit...) Clown

Kinke

Angela, zal zeker proberen je te spotten hoor en dan kom ik even gedag zeggen.
Els, het zijn maar korte demo's toch?

Morrie

nee klopt, ik kan niet zwemmen en heb het sterke vermoeden dat ik ooit in een vorig leven verdronken ben, een vriendin van me is regressietherapeute, maar ik durf de confrontatie (nog) niet aan.....ik moest laatst een heel end langs een kanaal rijden op de heenweg was het kanaal aan de andere kant van de weg, op de terugweg niet, ik heb wel 5 x de auto stilgezet aan de linkerkant van de weg omdat ik niet verder kon.....

Ik weet dat Morrie zo achteruit de sloot in loopt als ie flipt, zo is er al een keer een zadel van me overleden....

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 22:08

Tinkerloos schreef:
Ik wilde ook al zoiets zeggen,maar ik dacht..laat maar..
Gewoon negeren..
(adem in ..adem uit...) Clown

je haalt me de woorden uit de mond!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 22:09

Maar in zo'n sloot kan je waarschijnlijk gewoon staan...

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 22:10

Angela,zie ik Vanda daar de obstakeltraining doen op de foto in jouw profiel? (staat met een fries aan de hand?)

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 22:10

_angela_ schreef:
Dus als ik morrie en ara wil meeten, moet ik rond de parelli-stand zoeken, of de nh-cirkels??

in de Parelli stand heb ik niets te zoeken, behalve Marieke gedag zeggen dus doe maar de NH circels ten tijde van de clinics.....
Clown

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 22:11

Ik ga naar bed.
Tot morgen!! Slapen