Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anya schreef:startmoter kun je meestal laten reviseren Morrie. Iets met nieuwe koolborstels of zo. Heb ik wel een paar keer laten doen.
Anouar15 schreef:Toen ik vanmorgen bij Anouar kwam kwam hij naar me toe gegalopeerd. Dat vond ik zo leuk, doet hij normaal nooit
Anouar15 schreef:Ik ben echt blij dat ik vanmorgen heb gereden. Nu wordt het slecht weer en kan ik lekker binnen blijven
Anouar15 schreef:Ik heb niet eens meer een goed bit.
Ik wil nog eens met een touw om de hals naar buiten. Wel het halster met teugels om voor de zekerheid en voor het stuk langs de weg. Ik denk er alleen steeds niet aan als ik ga rijden
marina schreef:Ga je niet naar de fasna dit weekend? Daar zal hij ook wel staan met een kraampje
Anouar15 schreef:er kon niemand mee en heb geen zin om alleen te gaan
gouda schreef:Weet trouwens geen eens waar kaylee in de rangorde staat. De enige keer dat ze een dag in een kudde stond is ze het ziekenhuis ingetrapt. Op de andere stallen stond ze maar met 1 paard toevallig en daar kon ze het goed mee vinden. Volgens mij is ze wel een allemansvriend maar laat niet over zich heen lopen.