Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ruitje schreef:Ik heb soms liever dat ik het eindstation ben, dan dat een paard nog 100 eigenaren heeft.
Ik weet ook niet of je alles aan LBE kan hangen, sommigen hebben zoveel verkeerde zaken aangeleerd dat ze echt gecorrigeerd moeten worden vanaf -10. Dat is iets anders dan een blanco paard.
Sizzle schreef:Je zou hem natuurlijk als test tijdelijk ergens tussen een groepje mannen kunnen zetten (geen merries erbij ivm vechten). Als hij dan na 2-3 maanden erg opgeknapt is dan weet je dat je hem ook geen plezier doet met zijn huidige situatie. Dat maakt het wellicht makkelijker?
Lielle schreef:heftig, kan me voorstellen dat je het even niet meer weet. Ik heb zo niet de voorgeschiedenis van jouw paard voor ogen, zou je die kunnen schetsen. Maar ik zou toch denken aan een fysiek probleem, al wordt dat erg vaak als dooddoener gebruikt. Maar ik vind dit wel extreem gedrag, en ik zou hem idd ook op dat moment alle hoeken van de bak hebben laten zien (met vnl lichaamstaal).
Lielle schreef:heftig, kan me voorstellen dat je het even niet meer weet. Ik heb zo niet de voorgeschiedenis van jouw paard voor ogen, zou je die kunnen schetsen. Maar ik zou toch denken aan een fysiek probleem, al wordt dat erg vaak als dooddoener gebruikt. Maar ik vind dit wel extreem gedrag, en ik zou hem idd ook op dat moment alle hoeken van de bak hebben laten zien (met vnl lichaamstaal).
Lielle schreef:ik heb een beetje een indruk. Hoeveel ervaring heb je zelf?
Dan ga ik vanavond of het weekend eens zitten voor een reactie.
Lielle schreef:en hoe oud ben je? Wat voor paarden heb je in het verleden gehad?
Myca schreef:Jeetje Mindful, wat een verhaal.
Denk je dat die agressie uit zijn verleden komt?
Sizzle schreef:Klinkt voor mij toch gewoon als hengst gedrag.
Hij mist imo een vechtmaatje die hij lekker op de grond kan werken en visa versa.