Waarom wordt er in een filmpje over anderen geoordeeld........ik zou ook zwaar balen als iemand een foto van mij in zo'n filmpje had gezet. Je kent de mensen niet oordeelt over één foto ...bah bah bah bah.
Ik schaam me echt onderhand zo dat ik bijna geneigd ben om er weer een bit in te hangen en te stoppen met grondwerk.
Oordelen over mensen die je niet kent is zooooooo makkelijk
Als natural moet je in mijn ogen lead by example uitstralen......en dat is dit zeker niet!
Ik heb een vriendin die ZZ zwaar rijd met stang en trens, paard staat op ijzers en vaker op stal dan natural paarden maar ik heb zwaaaaaaaaaar respect voor dat meisje! Paard zelf opgeleid van 0 af aan, paard gaat voor haar door het vuur. Doet alles voor d'r ook al komt hij nu wat talent te kort hij doet het.....voor haar. Normal of niet....ik kijk dan wel door sporen en bitten heen.
En zij kijkt naar mijn filmpjes vind dat leuk en staat daar voor open.....zo kun je communiceren en van elkaar leren. Ik ben niet beter dan een ander omdat ik het zo doe, ik ben gewoon anders. En schaam me op dit moment even diep dat ik in de natural hoek zit

!
't is vrij rustig hier