Jossie schreef:@ Opala, bedoel je met mok en rotstraal enzo?
Ik weet niet wat ik bedoel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jossie schreef:@ Opala, bedoel je met mok en rotstraal enzo?
Isapaardje schreef::D
Vandaag even dik 260 km gereden om een zakje paardenvoer te halen ... je moet er wat voor over hebben he als je speciaal voer wilt geven
Cookies schreef:Mijn vader begon er weer over dat Ponto van de winter maar in de groep moest. Die heeft echt een bord voor zijn hoofd![]()
Jossie schreef:Er is trouwens een voordeel aan door de blubber moeten lopen: Kate heeft prachtig ontwikkelde bilspieren door het zware lopen.
Antheman schreef:Cookies schreef:Mijn vader begon er weer over dat Ponto van de winter maar in de groep moest. Die heeft echt een bord voor zijn hoofd![]()
Inruilen die hap
Cookies schreef:[Mijn vader begon er weer over dat Ponto van de winter maar in de groep moest. Die heeft echt een bord voor zijn hoofd![]()
[quote]
Inruilen die hap
Citaat:Zou dat kunnen? En onder welke rubriek zou ik hem dan moeten zetten?![]()
Cookies schreef:Okay, ik denk dat ik hem in de aanbieding doe. Ach nee ik houd hem toch maarHij doet echt wel zijn best maar is soms een echte IWAP.
Angela als er iemand voor de deur staat met cap en rijlaarzen en zweepje in de handdan onmiddelijk de deur dichtgooien
![]()
angela88 schreef:ik heb mijn linker ringvinger gebroken...
Cookies schreef:@ IP: goed van je dat je voor Isa zo'n eind rijd om een zak voer te halen. Wat is het voor iets speciaals? Ben niet nieuwschierig hoor, ik weet alleen graag alles