. En fijn dat het naar je zin is.Wendy: Wanneer ik er tijd voor maak, meestal 's zomers, kan ik ook werkelijk genieten van dat spul op de wei.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. En fijn dat het naar je zin is.Antheman schreef:
angela88 schreef:@ Antheman: krijg jij geen korting op de verzekering met alle kleurtjes?? Je bent zo hartstikke goed zichtbaar!!!
![]()
goed idee! wendytjeG schreef:Hee, jongens, niet meteen alle bijrijders gaan afkraken, dan voel ik me ook aangesproken
Ik ben supertrots op mijn paard trouwens, hij was vandaag bij de gewone smid superbraaf!
nienke07 schreef:Oop.. Bruut blijft netjes bij Det uit de buurt...en anders zorgt ze wel dat hij uit haar buurt blijft.. oftewel: " Komt dat zien, komt dat zien...Det..het paard zonder oren!!!!!!!"![]()
Antheman schreef:Goed zo! Angst beetje overwonnen?

Antheman schreef:Ben blij voor je Wendy!

Hoop dat het waar is.
) ....

Ponto houd ook niet van contact met andere paarden. Hij vind het wel leuk als hij ze kan zien zolang ze maar niet bij hem in de buurt komen. Alleen voor Veseo maakt hij een uitzondering, maar ja daar is hij oppas opa voor geweest. 
(ze hebben geloof ik hier al een keer gestaan, maar Bruut showen...dat laten wij ons geen twee keer vragen!
)Cookies schreef:@ wendy, super dat het de hoefsmid is gelukt om je paard te bekappen!!
nienke07 schreef:@ Cooks:
U vraagt, wij draaien(ze hebben geloof ik hier al een keer gestaan, maar Bruut showen...dat laten wij ons geen twee keer vragen!
)
Bruut met speelgoed:
En hier één van het paard wat hier haar oren nog heeft!
De rest staat HIER

. Weet hij alvast hoe ik het wil hebben! Zijn het houtsnippers op grond buiten? Waarom koos je daarvoor? Ik namelijk er benieuwd of jij hét argument hebt waarmee ik manlief over kan halen tot het dumpen van houtsnippers in de "paddock to come" voor Kate en Wick. Het penthouse ziet er ook goed uit! nienke07 schreef:De rest staat HIER

.