opala schreef:Is Andor niet dat paard van je die al eens eerder behandeld is geweest een tijd terug? Of was dat Merrit.
Dat klopt ,dat was Andor. Eind vd winter is hij de nodige keren door Laarakker behandeld.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opala schreef:Is Andor niet dat paard van je die al eens eerder behandeld is geweest een tijd terug? Of was dat Merrit.
Antheman schreef:Oh Ingrid ,wat heb je je op je hals gehaald.....
Isapaardje schreef:Andor is toch de Merens?
Antheman schreef:Oh Ingrid ,wat heb je je op je hals gehaald.....
En Cookies; zit je dan met je roze touwhalster![]()
![]()
Maar gelukkig geen ongeinteresserde Penny
Antheman schreef:Cookies schreef:Ik was er al bang voor. Gelukkig dat je het zelf gezien hebt want sommige kunnen zich echt leuk voor doen. Eruit met die Anky in spe!
Jij en Bob slapen weer gescheiden![]()
![]()
??
Isapaardje schreef:Vanochtend op de fiets naar mijn werk vroeg ik me toch af waarom kinderen eigenlijk nooit eens goed leren paardrijden ....
Cookies schreef:Antheman schreef:Oh Ingrid ,wat heb je je op je hals gehaald.....
En Cookies; zit je dan met je roze touwhalster![]()
![]()
Maar gelukkig geen ongeinteresserde Penny
Ja, dat ding doet gewoon pijn aan je ogen. Iemand nog een fluoriserend rose Cross rope briddle kopen???? Alleen te gebruiken in combinatie met zonnenbril
Cookies schreef:Je kunt Andor toch geen rose CRB omdoen Am, hij zou zich zwaar beledigd voelen. Hij is toch een echte vent![]()
Ponto is een watje die vind zo'n kleur geen probleem![]()
@ isa, lekker zelf met je paard aan de gang gaan. Oefeningen aan de lijn is toch ook goed??
Antheman schreef:1)Verzekeringen doen hun uiterste best om niet te hoeven betalen.
2) je bent als eigenaar ten alle tijden aansprakelijk voor je eigen paard, ook zit er een ander op.
Cookies schreef:Ik had gisteren het idee dat het weer wat beter ging met zijn voeten. In de bak loopt hij prima. We wandelen 's avonds een poos door de bak. Daarna laat ik hem los en dan rolt hij de bak even aan. Toen ik het hooi nat aan het maken was kwam hij erbij staan, maar toen ik zijn voeten nat sproeide ging hij er in draf vandoor. Malle jongen!!
En vreten als een bootwerker.
Isapaardje schreef:Wat een hippe kleuren hebben jullie overigens aan halsters e.d.
Ik heb gewoon alles in het zwart, bij een zwarte pony. O ja en zilvergrijze kar met zwarte banken ... lekker saai
Heb wel een knalrood vliegendeken