Als zij dat wel vinden, weet je meteen wel wat voor vlees je in de kuip hebt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Isapaardje schreef:Antheman schreef:Sta je er nog wel achter?
Eh nee na gisteravond laat niet meer.
Isapaardje schreef:Hmm afgesloten telefoonnummer ...
Dus maar even wat op papier gezet. Maar eh, is dit niet te overdreven cq mutsig?
Antheman schreef:Hmm afgesloten telefoonnummer ...
Dus maar even wat op papier gezet.
EHHHH???????
Antheman schreef:Volgens mij wil je helemaal geen bijrijder.
jackie schreef:ik heb hier eigenlijk maar een antwoord op: liever goed gewandeld als slecht bereden. buren van mij hebben twee shetjes en wat sommige van hun verzorgmeisjes ermee uit vreten.....
Jossie schreef:Och jee... wat een gedoe zeg. Hoe krijg je nou met goed fatsoen zo'n anky-in-de-dop weg bij Isa, zeker als dat capje er nog ligt...
Succes!
opala schreef:Weer wat geleerd. Sommige dingen kun je van kinderen niet verwachten
Cookies schreef:Ik was er al bang voor. Gelukkig dat je het zelf gezien hebt want sommige kunnen zich echt leuk voor doen. Eruit met die Anky in spe!
angela88 schreef:Ik zit ook wel eens over een bijrijder te denken, maar ik ben ook een pietje precies en begin er daarom denk ik maar niet aan...Ook omdat ik de verzekeringen in DL niet helemaal snap... het blijft toch in het duits he??
Van de andere kant wil ik eigenlijk wel dat Witte ook gereden gaat worden door iemand die op een hoger niveau als ikzelf rij, zodat ie dat ook onder de knie houdt.... (hij heeft M2 dressuur gelopen). Misschien over een tijdje, we zijn toch van plan om te verhuizen, misschien weer terug naar NL, dus zien we dan wel weer...
nienke07 schreef:Am...Deb rekenen we natuurlijk niet tot de 'bijrijders/verzorgers' Deb is MEERIJDER en zowiezo met niets te vergelijken!! Goud waard, die meid!