Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cookies schreef:Is nou niemand onder de indruk van Ponto zijn ring![]()
Cookies schreef:[ Ik houd voor Ponto een dagboek bij en zit er zelfs aan te denken om straks een site te maken in het nederlands om andere mensen met hun cushing paarden te helpen. Ik mag alles van het Duitse forum halen van de site-eigenaar dus ik hoef het alleen maar te vertalen.
[/quote]
Cookies schreef:Isapaardje schreef:die ring op de foto ziet er niet "schrikbarend" uit. Volgens mij gewoon een groeiring ... bevangenheidsringen lopen bij de verzenen niet meer evenwijdig aan de kroonrand (maar buigen naar beneden af). Meestal is het ook meer een groef ipv een bobbel.
Is nou niemand onder de indruk van Ponto zijn ringHet is wel een groef IP. En ik vond het nog wel zo vreselijk. Ik moet wel zeggen dat nu het spul naar beneden groeit het veel minder zichtbaar is.
Ik zit nu op een Duits forum speciaal over hoefbevangenheid en die hebben een apart stuk voor paarden met de ziekte van cushing. Met heel veel moeite heb ik gisteren een berichtje geplaatst (ik heb nooit Duits gehad op school) en binnen notime kreeg ik allerlei vragen en werd ik uitgenodigt op de chatbox (ook Duits). We hebben veel ervaringen uitgewisseld en ik heb veel foto's gezien van cushing paarden onder behandeling. Werkelijk geweldig. Ik houd voor Ponto een dagboek bij en zit er zelfs aan te denken om straks een site te maken in het nederlands om andere mensen met hun cushing paarden te helpen. Ik mag alles van het Duitse forum halen van de site-eigenaar dus ik hoef het alleen maar te vertalen.
Isapaardje schreef:Cookies schreef:Is nou niemand onder de indruk van Ponto zijn ring![]()
Nee ik heb veel erger gezien en nogmaals hij wijkt bij de verzenen niet af naar beneden. Voorzover ik weet en gelezen heb doet een bevangenheidsring dat wel. Ik heb zo snel geen foto's behalve wat op mijn eigen site www.home.versatel.nl/remcodo/isahoef.html
Zo aan de hoogte te zien is het ca. 3-4 maanden geleden dat er wat is gebeurd ... andere voeding, anders bekappen, kreupel/gevoelig geweest?