de GVR... (voor de mensen die roald dahl niet kennen: grote vriendelijke reus). Alhoewel, echt hoog is ie niet, het lijkt echt alleen maar zo, 1.55 m geloof ik hè smurf?
@Anouar: geen wedstrijden meer misschien.... om nog meer natural te worden
mijn avontuur van vanmiddag: ik rijd in de polder met een touwhalstertje en de leadrope tot teugels geknoopt op de Parelli manier, die ik al niet al te safe vind....
komt er een trekker aan met een rammelende aanhanger: echt een catastrofe voor Morrie..... is die trekker naast me, glijdt de knoop uit de teugels en heb ik alleen nog maar aan 1 kant een leadrope..... gelukkig had Morrie niets in de gaten en is zo naar huis gekuierd......
De boer was stomverbaasd...... maar die weet niet dat je bij Parelli eerst op 1 teugel moet rijden en pas veel later met 2
Hij kwam later nog ff melden dat dat "Pirelle-gedoe" toch zo gek niet was
Ik bedoel ook eigelijk dat ik nu geen lid meer ben van een rijvereniging. KNHS nog wel, anders heb ik geen startkaart meer en die heb ik weer nodig voor de endurance die ik volgend jaar ga rijden. Na 1 januari mag ik geen dressuur en springen enzo meer starten.
eens tartkaart heb ik van m'n leven nog nooit gehad, vroeger (heel erg vroeger, meer dan 30 jaar geleden) reed ik dressuur en had je die dingen niet eens nodig, geloof ik, ik herinner me er niets van tenminste....
We hebben geoefend. Eerst met een lang touw achter z'n kont lnags (niet trekken, maar om even aan te geven wat ik bedoelde) daarna met het touw over de schoft. En uiteindelijk even los. Hij snapte het wel. Alleen toen ik hem los deed werden het voltes 15 meter ipv een klein rondje. Maar wel goed, want hij luisterde netjes.
Tot hij er geen zin meer in had. Toen ging hij alleen maar voor het hek van de wei staan.