Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Dat je er dus niemand ziet rijden op de tijdstippen dat jij langs komt hoeft dus niet te zeggen dat die beesten ook niet bereden worden.
Antheman schreef:Hoe is het nu met Wendy? Sterkte ermee hoor
Isapaardje schreef:Bedacht me net ook toen ik zo over Wendy aan het typen was ... de eigenaar heet Frans en ik werk iedere maandag en donderdag met die man samen met zijn pony's voor het huifbed. Maandag de ritten voor de kinderen, donderdagavond beleren we een nieuwe pony (als vervanging voor Wendy eigenlijk). Omdat Frans gisteren wel iets anders aan zijn hoofd had, kreeg ik nu hulp van een kennis van hem ... raadt eens hoe die man heet : Nick.
..... Frans en Nick.....
Dat verzin je toch niet he![]()
![]()
![]()
Groeten
Ingrid
Isapaardje schreef:En ik post nog maar even door; het gaat hier toch niet echt over hoefjes krijg ik het idee... ik kreeg net de bevestiging dat de cursus Centered Riding volgend weekend doorgaat van Vanda Oosterhuis.
Jippie heb ik zin in. We gaan op ijslanders rijden dan.
Groetjes,
Ingrid
Margreet schreef:In Emmeloord hebben ze een aantal paddocks voor de paarden en de laatste keer dat ik er was stonden er ook patiënten buiten, terwijl het toch ook weer niet zulk mooi weer was.
Ik ben er met Nescio ook geweest toen hij een bandje verrekt had en die mocht ook gewoon naar buiten, op voorwaarde dat hij z'n gemak een beetje hield, dus even niet met andere paarden.
Antheman schreef:Isapaardje schreef:En ik post nog maar even door; het gaat hier toch niet echt over hoefjes krijg ik het idee... ik kreeg net de bevestiging dat de cursus Centered Riding volgend weekend doorgaat van Vanda Oosterhuis.
Jippie heb ik zin in. We gaan op ijslanders rijden dan.
Groetjes,
Ingrid
Gaaf!! Heb al vele goede dingen over haar gehoord!
Als ik een baan heb, wil ik ook weer les, van Linda ter Horst, ook Centered Riding instructrise
Citaat:Wel klöte dat ie in de vangrail kwam zeg....
smurf schreef:ik snap niet dat de mensen die "zogenaamd" zo erg geinteresseerd zijn niet gewoon hier of daar een cursus gaan volgen, dan kunnen ze al hun vragen stellen en zijn ze helemaal up to date.....