Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ieris schreef:Hoi Rofah
Ik heb les van Mirjam Koolmees zij woont in Ede,
Ze geeft echt super leuk les, en was ook erg aardig over de email.
Ze heeft zelf twee paardjes waar ze al behoorlijk ver mee is in Perelli.
Je mag een les gratis met haar paarden oefenen met begeleiding.
Ze heeft ook een site.
Ik meld me hier ook even, leuk om jullie verhalen te lezen!
Ik ben in de winter begonnen met Parelli lessen,
Had het nog nooit eerder gedaan.
Ik heb een paard gekocht wat nog helemaal niets kent en dan is wat extra hulp wel heel fijn.
We kunnen nu de 7 spellen en de cirkel 8 in stap.
Ben net begonnen met rijden ben echt benieuwd hoe dat gaat op de Parelli manier.

) vandaag dus weer een super leuke sessie met hem gehad, hij had daarna ook niet de behoefte om direct de wei op te rennen - zegt voor mij wel weer dat het goed is gegaan.
ik merk ook dat zij er enorm veel zin in hebben en vragen om aan de slag te gaan.
ik maak zelf heel af en toe een filmpje (als een niet nader te noemen shetlander mijn camera niet op de grond gooit
), deel mijn ervaringen van speelsessies met mijn inmiddels 22 jarige ruin en niet te vergeten plaats ik soms een topic om te laten zien hoe trots ik op hem ben (allemaal te vinden in mijn profiel
)
Daarvan de linker foto.
)
(zie rechter foto)

wat kan hij nog ver zakken zeg, zag er wel heel gaaf uit.
ik moet even nadenken welk filmpje ik het laatst had gestuurd, volgens mij een OnLine filmpje waar we circling aan het doen zijn?
gaat best goed, ook pakken we veel mee vanuit zone 5 en met circling game zijn we ook bezig met yields. Onze bak is wel heel mul dus ik speel het liefst aan de rand van de bak want daar is het nog goed te doen. xxdomiixx schreef:Fijn dat je geïnspireerd raakt door de filmpjesik moet even nadenken welk filmpje ik het laatst had gestuurd, volgens mij een OnLine filmpje waar we circling aan het doen zijn?
Momenteel geen nieuwe filmpjes, wil binnenkort wel weer een filmpje maken maar weet nog niet wat ik dan ga filmen... dus mocht je iets willen zien kan ik dat misschien filmen.
Weet je wat ik echt heel graag zou willen en nog niet heb kunnen vinden... Een kort filmpje (zeg 5 minuten) waarin alle 7 games achter elkaar getoond worden. Dat zou ik echt superhandig vinden om achter de hand te hebben voor mezelf en vooral ook om naar mijn verzorgstertje van 10 jaar te sturen. Na een moeizame start pakt ze Parelli nu heel goed op (is voor haar nogal een omslag, aangezien ze op de manege rijdt) en zaterdag doet ze hopelijk ook mee aan de workshop, maar een overzicht van de spelletjes zou het voor haar beeldvorming al veel makkelijker maken. Dusseh, als je eens tijd hebt...
en wil je dan echt puur de games, of ook variatie in de games? Kan ze natuurlijk ook alle twee doen zodat jullie een beeld hebben van wat je er mee kan.
vind het zelf heel leuk om mensen te helpen, zou het liefst ook les geven maar mensen zoeken toch vaak de officiele instructeurs.
maar het is gelukt en toen mocht hij stoppen.. midden in het 8-je, dat vond hij toch apart. Hij was helemaal verrast dat het laatste stukje het goede antwoord was
oh en ook een overgang van stap naar galop, ging best goed voor een 1e keer xxdomiixx schreef:Ik zal eens kijken of het deze week lukt om het te makenvind het zelf heel leuk om mensen te helpen, zou het liefst ook les geven maar mensen zoeken toch vaak de officiele instructeurs.
).
je hebt er toevallig zeker geen filmpje van?
We waren uiteindelijk met 6 combinaties. De basistheorie is behandeld en daarna zijn we een uur met de paardjes aan de slag gegaan.