Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xxdomiixx schreef:Mindfull: ik snap wel dat hij op t laatste hetzat was. Voor een lbe is herhaling echt not done. Ik neem aan, omdat je met parelli wel veel bereikt hebt, dat je daar rekening mee houd in je sessies en alles snel doet en steeds nieuwe dingen leert. Dus als een oefening redelijk gaat niet muggeziften maar later finetunen.
Sizzle schreef:Speelt de rest helemaal niet met hem?
Want als mijn paard geen uitdaging krijgt van haar groepje dan wordt het in de omgang ook een monster (heb ik helaas moeten ervaren).
Ik ben een keer binnen 1 maand direct weer van stal gewisseld omdat mevrouw bij de 15 paarden niet de juiste vond en als gevolg alles afgebroken heeft en iemand een hersenschudding gebeukt heeft.
Nu staat ze tussen jonge paarden en is alles goed.
Fabster schreef:Dat is wel treurig, mindfull. Voor zowel jou als hem. Heb je hem aan huis staan? Zi niet, is misschien nog een verhuizing naar een ruinen/hengstengroep een optie?
Sizzle schreef:Misschien dan toch voor jezelf kiezen?
Het moet wel veilig blijven, geen paard is het waard om je nek te breken.
Fabster schreef:Sizzle schreef:Misschien dan toch voor jezelf kiezen?
Het moet wel veilig blijven, geen paard is het waard om je nek te breken.
Dat is een waar woord. Maar waar breng zo n paard heen? Hij is al heel wat heen en weer geschoven. Ik denk zelf altijd dat er vast wel iemand is, die er een heel leuk paard aan heeft. Maar ga die maar eens vinden....