Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antheman schreef:Angela, waarom hebben ze dan een regendeken? Ze kunnen naar binnen zeg je?
Ik ben trouwens aan het PB en met een lesgeefster.
Ik hoop dat dat wat wordt, kan ik weer eens rijden met Andor. Ik durf er niet meer op.
wendytjeG schreef:Ik kan me voorstellen dat je daar bang van wordt zeg! Gatverdamme, heb je enig idee waardoor dat komt? Doet hij het ook als er anderen bij zijn?
Jellie schreef:Haha, wat maf dat een paard geen auto mag rijden Cookies![]()
Ik hoop dat de medicijnen goed werken!
Flan is daarnet weer bekapt. Volgens Hans zagen haar hoeven er super uit! Dat idee hadden we al maar toch wel fijn dat hij dat ook zei
Over 5 weekjes komt hij weer. We kunnen dus gewoon ijzer en hoefschoenloos blijven mennen voorlopig!
Hij had nog schoentjes voor een shetje bij zich, echt cute
Antheman schreef:wendytjeG schreef:Ik kan me voorstellen dat je daar bang van wordt zeg! Gatverdamme, heb je enig idee waardoor dat komt? Doet hij het ook als er anderen bij zijn?
Niet met anderen.
Het is een dominantie probleem , hij is zo sterk!
En in deze nieuwe kudde is hij gek op zijn dames en wil heel graag bij ze zijn. Hij is de baas, samen met een andere ruin.
Dus ook een hormonen kwestie.
Chestnut schreef:Hmmm, dus het kan net zo goed zijn dat ze 1 keer een cursus heeft gevolgd en dat het toen opzich wel goed ging bij haar eigen paard en dat ze nu zichzelf batuurlijk bekapper noemt?
opala schreef:Ik vind het trouwens echt ontzettend jammer dat veel mensen in dit topic geen "blijvertjes" zijn, op een paar na.
Jossie schreef:Succes morgen!
Ik moet morgen naar m'n opfris cursus persoonlijke veiligheidstechnieken. Dan krijg ik even een opfissende uitleg hoe ik ook alweer uit diverse klemmende grepen van eventueel opstandige cliënten/patiënten kan komen. Dat worden waarschijnlijk weer een paar blauwe polsjes!
angela88 schreef:@ antheman:
Heel veel succes morgen! hopelijk is Andor lief voor je..
Antheman schreef:Zelfs in de bak is het gewoon een ongeleid projectiel.
opala schreef:Alytuiere schreef:zijn hier eigenlijk nog meer mensen die hen hebben?
Ik iig niet.
Ik mis trouwens Jackie of zit ze met haar hand vast in een paardenmond