Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kinke schreef:Goedemorgen!
E-horse, komt marco helemaal naar HHW?
Ben niet nieuwsgierig hoor, maar waarom heb je voor hem gekozen??
opala schreef:e_horse schreef:Morgen komt Marco Krul voor de eerste keer de hoeven van Harlie doen, ben benieuwd.
Ben je er ook bij, ben nl. ook benieuwd wat zijn manier van bekappen nu precies inhoudt, misschien kun jij mij wat wijzer maken.
e_horse schreef:Zal hem t hemd van z'n lijf vragenen na afloop foto's maken, goed?
e_horse schreef:Misschien ga ik alsnog een cursus doen bij hoefnatuurlijk..
Tinkerloos schreef:
opala schreef:e_horse schreef:Zal hem t hemd van z'n lijf vragenen na afloop foto's maken, goed?
Ik zou je bijna een smakkerd geven
Jovarna schreef:e_horse schreef:Misschien ga ik alsnog een cursus doen bij hoefnatuurlijk..
Gezellig! Da's dichtbij ons.![]()
Mits je de cursus in Odoornerveen gaat doen dan.
evita_ schreef:Hoe komt het dat je daaraan denkt Arno?
evita_ schreef:Jaloersmakend; vanmiddag zat ik op een bankje met het mooiste uitzicht ter wereld (twaalf opstelen en hoge kliffen) terwijl ik onder mij een soort gekreun hoor....zwemt er een walvis recht onder me langs de kust. Kadotje van de natuur
arno8 schreef:Sjonge wat een verhaal, komen walvissen zo dicht bij de kust dan? Das weer eens wat anders dan een paard!
Citaat:Wie kijkt er nog meer naar de Lama's ? Wat een onzin! Hahha!
Morrie schreef:Wat raar dat die dingen hier niet te koop nzijn zeg...Over het mokverhaal denk ik anders, maar goed, aangezien ik de enige ben, ga ik er niet verder op in.....Tinkerloos schreef:Mok komt toch van binnen uit?![]()
dit is een bullsnap:
je trekt het palletje naar buiten toe uit en haakt zo de lijn aan het halster, wij hebben ze op de Oostenrijkse tuigen, daar ken ik ze van en wij hebben al jaren problemen om eraan te komen