Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Morrie schreef:juist: Ara, en Yvonne, KarlHeinz, Etha, Mo,Kees en Lien en nog tig andere mensen
Er komt een ander pupje volgende week, begreep ik dan is Vark eindelijk pupje-af....
Citaat:wat denk jij zal ik Bessie meenemen?
angela88 schreef:Niet paarden mensen in mijn omgeving snappen vaak ook niet waarom ik ze nou zo geweldig vind.. snappen echt niet dat ik er ZOVEEL uit haal..
Arabesk schreef:ik verveel me dood hier, heb nog geen klap gedaan vandaag, maar er is ook niks te doen eigenlijk....
Citaat:Ik ga naar Baarle Nassau
evitatinkle schreef:ik heb nog zat te doen hier.
Mijn moeder heeft de vriendin thuis. Was wel grappig om te lezen Arabesk. Ik heb er even snel naar gekeken maar vond nergens dat je 'iets' met paarden hebt...? Ging het nu ook niet over, maar heeft deze vriendin ook iets met paarden? Dat vind ik een groter contrast dan gothic/klassiek eigenlijk...
evitatinkle schreef:trouwens holterberg is bij Holten, daar rijden ze in september altijd een endurance rit. Hemelvaarts weekend is er de hippische paarden vierdaagse waar we aan proberen mee te doen. Nog meer mensen die daar endurance gaan rijden?
Anouar15 schreef:Ik ga woensdag naar Goedhard, iemand zin om mee te gaan