[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 17:33

We hadden één van de huistelefoons in de caravan. Die hebben ze dus meegenomen, nu kunnen ze lekker op onze kosten bellen

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 17:38

moeten ze wel binnen het bereik van het basisstation blijven

Morrie heeft iets nieuws: gisteren kon ik gzellig bij hem gaan liggen in de de wei toen ie lag, maar vandaag ging ie 1 stapje verder: hij ging gezellig rollen terwijl ik erop zat mét zadel
Aangezien ik het absoluut niet aan zag komen, had ik m''n voeten nog in de beugels en lag ik ernaast, knap hoor, van een stilstaand paard vallen......

Volgens omstanders moest ik hem helemaal kort slaan, maar dat heb ik niet gedaan, volgens Parelli zal ik dat vast anders moeten oplossen dan een end hout pakken en gaan meppen...... Rollen en liggn is volgens mij blijk van vertrouwen: ze kunnen immers niet vluchten als ze liggen.....

Later nog ff getest of ie naog naast de fiets kan en dat kan ook nog, zelfs in galop!

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 17:49

Toen ik met Anouar op NH cursus was ging hij ook al bij de eerste oefening rollen. Ik schaamde me dood, iedereen stond te kijken en ik stond daar maar: kom nou overeind

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 17:50

en wat zei je cursusleider ervan?

He is bij Norikers niet ongewoon hoor, ook als je met ze loopt te wandelen, sta je soms opeens stil en kan je niet verder omdat er 700 kilo achter je ligt rollen....

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 18:29

*whaha* ik was net op het RTL4 nieuws, in het filmpje voor het nieuwe gebaar voor sorry in het verkeer....

Er stppte een dom blondje voor me vanmiddag op een heel ongelukkig punt, in eerste instantie had ik de cameraploeg niet gezien dus, uiteraard, dus ik roep "stomme trut" uit mijn open raam en steek m'n middelvinger op, zij maakt 1 of ander stom gebaar..... dat is dus mogelijk een nieuw gebaar voor "sorry"

*whahahaha*

arno8

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 18:34

hahaha geweldig. Big RTL is watching you.

Cookies

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 20:42

He Anouar, wat vervelend dat er is ingebroken. De schade is dus groter dan de buit. Wat een eikels. Dachten ze nu werkelijk dat je je kroonjuwelen in de caravan zou leggen.

Even leuk nieuws: ik heb vandaag los gereden met Veseo in de bak. Eerst nog een paar rondjes aan de lijn, maar ze is heel rustig en ik heb nu veel meer vertrouwen in haar. Ook zit ik beter met de Freeform. Dus toen hebben we de lijn er maar afgehaald. Eerst bleef ik wel rond rijden om degene in het midden heen en daarna de hele bak door in stap en in draf. Ze komt heel makkelijk terug en ik kan haar al bijna helemaal op mijn zit stil laten staan. Ben zo trots op d'r

marina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 21:52

Anouar15 schreef:
marina schreef:
Veluwe is heel erg mooi, maar daar ben ik al 2 keer op vakantie geweest. 1 keer bij Laag soeren en ik keer in Uddel. Vind het overigens niet erg om daar nog een keer heen te gaan.
Veluwe is natuurlijk wel ideaal om rond te trekken, lekker uitgestrekt.
Het liefst vertrek ik van huis uit (utrechtste heuvelrug). Opzich kan je in 2 uurtjes door het binnenveld naar bennekom en dus de veluwe (ik weet de weg )
Of Drenthe leuk is weet ik over 3 weken

We kunnen natuurlijk ook bij jou vandaan vertrekken. Zouden de trailers dan bij jou kunnen staan? Als dat zo is is dat natuurlijk ideaal

Er is plek zat, als er concrete plannen zijn kan ik dat zeer zeker vragen (neem aan dat het niet zo'n probleem is)

marina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 21:53

evitatinkle schreef:
trouwens holterberg is bij Holten, daar rijden ze in september altijd een endurance rit. Hemelvaarts weekend is er de hippische paarden vierdaagse waar we aan proberen mee te doen. Nog meer mensen die daar endurance gaan rijden?

Ik zou daar vorig jaar starten, maar toen trapte Giel zich kreupel Dat zou mijn dibuut wedstrijd zijn...

marina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 21:56

Morrie schreef:
*whaha* ik was net op het RTL4 nieuws, in het filmpje voor het nieuwe gebaar voor sorry in het verkeer....

Er stppte een dom blondje voor me vanmiddag op een heel ongelukkig punt, in eerste instantie had ik de cameraploeg niet gezien dus, uiteraard, dus ik roep "stomme trut" uit mijn open raam en steek m'n middelvinger op, zij maakt 1 of ander stom gebaar..... dat is dus mogelijk een nieuw gebaar voor "sorry"

*whahahaha*

haha geweldig!

marina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 21:58

Cookies: wat een leuk onderschrift heb je!
Fijn dat het rijden zo goed ging!

Angela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 07:50

Kinke schreef:
Angela, les van Anne Muller, gaaf joh!!! Daar zou ik zeker wat euries voor overhebben. Ze zit toch ergens in de buurt van Arnhem? Ik heb een paar lessen gehad van Elma Middel, geeft op dezelfde manier les, is echt helemaal geweldig

ze zit meer in de buurt van Nijmegen, namelijk in een dorpje bij Wijchen (Alverna).

En zo af en toe geeft ze les in afferden (lb). Zo ook dit weekend..hele weekend les, een paar keer per dag!!

jackie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 08:04

Morrie schreef:
moeten ze wel binnen het bereik van het basisstation blijven

Morrie heeft iets nieuws: gisteren kon ik gzellig bij hem gaan liggen in de de wei toen ie lag, maar vandaag ging ie 1 stapje verder: hij ging gezellig rollen terwijl ik erop zat mét zadel
Aangezien ik het absoluut niet aan zag komen, had ik m''n voeten nog in de beugels en lag ik ernaast, knap hoor, van een stilstaand paard vallen......

Volgens omstanders moest ik hem helemaal kort slaan, maar dat heb ik niet gedaan, volgens Parelli zal ik dat vast anders moeten oplossen dan een end hout pakken en gaan meppen...... Rollen en liggn is volgens mij blijk van vertrouwen: ze kunnen immers niet vluchten als ze liggen.....

Later nog ff getest of ie naog naast de fiets kan en dat kan ook nog, zelfs in galop!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 08:51

fijn dat je me er even aan herinnert jackie, ik weet nu waar ik al die pijn en blauwe plekken van heb, ik dacht dat ik onder een trein had gelgen, maar het was Morrie, nu weet ik het weer

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 09:03

Hallo allemaal.
Alles nog goed hier?
Heb half bijgelezen, want ben even erg druk met werk en privé.

Shyla25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 10:07

@Morrie gelukkig niets gebroken.

Jee een caravan leegroven wat een sukkels je weet toc dat er niets in te vinden zal zijn
Ach hopelijk is de schade te herstellen.
En die telefoon dat moet je aan het telecom bedrijf doorgeven dan kunnen zij evt tracken of er gebeld wordt
En doorgeven aan de politie want zoals al werd gezegt ze moeten binnen bereik blijven willen ze op jou kosten bellen.

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 10:40

Morrie schreef:

*whahahaha*

ah s.hit kan ik nog ergens terugzien? ik heb geen tv nl.

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 10:40

Een caravan openbreken lijkt me inderdaad behoorlijk zinloos. Als je trouwens wilt voorkomen dat ze op jullie kosten gaan bellen, zou ik gewoon de hoorn van de andere telefoon van de haak doen, ben je alleen ook niet bereikbaar

@pony: heel veel succes vanmiddag!

@morrie: morrie lijkt wel op de shetlander die ik vroeger reed, die ging er ook altijd bij liggen. Zadel of niet, maakte haar ook niks uit Dat van RTL nieuws had ik trouwens wel willen zien!

De eigenaresse van de ponies die bij Walter staan, wil nu de ponies ook door mijn smid laten bekappen, had ik niet verwacht, omdat Ellemieke toch wat duurder is dan een reguliere smid

Verder gaat het goed met ze, Walter glimt als een spiegeltje en komt heel happy over als ik er ben. Ze bezorgen me wel pennymomentjes, de hele minikudde komt naar het hek rennen als ze me zien komen, heel schattig

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 11:01

Niemand heeft me trouwens herkend met die pagina grote foto in de Vriendin . Ojawel ik kreeg een smsje van een aanbidder, die ik kennelijk allang uit mijn mobiel had gegooid, want ik herkende het nummer niet eens. Hij peeuwde 'he schoonheid, die foto in Vriendin was erg lekker, jammer dat je me geen kans hebt gegeven'

werkelijk geen idee wie het was.

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 11:07

Niet om het een of het ander... maar wie leest de vriendin? Ik heb het blad nog nooit gekocht eigenlijk...

Angela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 11:09

ikke ook niet, al heb ik hem laatst wel eens gelezen, mijn moeder kreeg hem ergens bij...

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 11:43

Wendy schreef:
Niet om het een of het ander... maar wie leest de vriendin? Ik heb het blad nog nooit gekocht eigenlijk...

niemand
suffe mutsen van in de dertig die geen paard hebben, een saaie vent en een saaie baan

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 11:52

En die kennen jou dus niet

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 11:56

Wendy schreef:
En die kennen jou dus niet

Nee ik ken alleen maar mensen met paard onderhand. Soms vergeet ik weleens dat er mensen bestaan die geen paarden hebben.

Alleen mijn beste vriend en vriendin, die nu wat met elkaar hebben , hebben niks met paarden. En mijn ex waar ik nog steeds heel goed mee omga.

Die drie mensen hebben wel weer andere 'afwijkingen' waar ze zich mee bezighouden.

Ik zou niet weten wat ik met mijn vrije tijd zou moeten als ik geen paard had.... . Ik ben er een aantal jaar tussenuit geweest, jaar of vijf, toen had ik zelfs geneens een verzorgpaard, maar ik was toen helemaal niet gelukkig. Nu het ik het wel hartstikke druk, maar ik heb wel een leuk leven.

En ook met dank aan bokt, daar leer je zoveel leuke aparte mensen kennen en je komt op de gekste plaatsen soms daardoor

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 12:22

vrijdag 19 mei tot en met dinsdag 23 mei 2006
Tamelijk wisselvallig weer met middagtemperaturen veelal tussen de 15 en 20 graden.

en wie heeft er volgende week een week vakantie.....