Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anouar15 schreef:marina schreef:Veluwe is heel erg mooi, maar daar ben ik al 2 keer op vakantie geweest. 1 keer bij Laag soeren en ik keer in Uddel. Vind het overigens niet erg om daar nog een keer heen te gaan.
Veluwe is natuurlijk wel ideaal om rond te trekken, lekker uitgestrekt.
Het liefst vertrek ik van huis uit (utrechtste heuvelrug). Opzich kan je in 2 uurtjes door het binnenveld naar bennekom en dus de veluwe (ik weet de weg)
Of Drenthe leuk is weet ik over 3 weken
We kunnen natuurlijk ook bij jou vandaan vertrekken. Zouden de trailers dan bij jou kunnen staan? Als dat zo is is dat natuurlijk ideaal
evitatinkle schreef:trouwens holterberg is bij Holten, daar rijden ze in september altijd een endurance rit. Hemelvaarts weekend is er de hippische paarden vierdaagse waar we aan proberen mee te doen. Nog meer mensen die daar endurance gaan rijden?
Morrie schreef:*whaha* ik was net op het RTL4 nieuws, in het filmpje voor het nieuwe gebaar voor sorry in het verkeer....
Er stppte een dom blondje voor me vanmiddag op een heel ongelukkig punt, in eerste instantie had ik de cameraploeg niet gezien dus, uiteraard, dus ik roep "stomme trut" uit mijn open raam en steek m'n middelvinger op, zij maakt 1 of ander stom gebaar..... dat is dus mogelijk een nieuw gebaar voor "sorry"![]()
*whahahaha*
Kinke schreef:Angela, les van Anne Muller, gaaf joh!!! Daar zou ik zeker wat euries voor overhebben. Ze zit toch ergens in de buurt van Arnhem? Ik heb een paar lessen gehad van Elma Middel, geeft op dezelfde manier les, is echt helemaal geweldig
Morrie schreef:moeten ze wel binnen het bereik van het basisstation blijven
Morrie heeft iets nieuws: gisteren kon ik gzellig bij hem gaan liggen in de de wei toen ie lag, maar vandaag ging ie 1 stapje verder: hij ging gezellig rollen terwijl ik erop zat mét zadel![]()
Aangezien ik het absoluut niet aan zag komen, had ik m''n voeten nog in de beugels en lag ik ernaast, knap hoor, van een stilstaand paard vallen......
Volgens omstanders moest ik hem helemaal kort slaan, maar dat heb ik niet gedaan, volgens Parelli zal ik dat vast anders moeten oplossen dan een end hout pakken en gaan meppen......Rollen en liggn is volgens mij blijk van vertrouwen: ze kunnen immers niet vluchten als ze liggen.....
Later nog ff getest of ie naog naast de fiets kan en dat kan ook nog, zelfs in galop!
Morrie schreef:*whaha* ik was net op het RTL4 nieuws, in het filmpje voor het nieuwe gebaar voor sorry in het verkeer....
Er stppte een dom blondje voor me vanmiddag op een heel ongelukkig punt, in eerste instantie had ik de cameraploeg niet gezien dus, uiteraard, dus ik roep "stomme trut" uit mijn open raam en steek m'n middelvinger op, zij maakt 1 of ander stom gebaar..... dat is dus mogelijk een nieuw gebaar voor "sorry"![]()
*whahahaha*
Wendy schreef:Niet om het een of het ander... maar wie leest de vriendin? Ik heb het blad nog nooit gekocht eigenlijk...
Wendy schreef:En die kennen jou dus niet