krijg net een mailtje van een collega: of we maandag om 8.45 kunnen beginnen ipv 8.30 ivm naar school brengen van kinderen.... ja zeg, voor kinderen geldt hetzelfde als voor mijn paard: als je het niet kan regelen buiten werktijd, doe je ze maar weg en we willen er niets over horen op het werk
Ik vind het ook heerlijk om te bellen.. in een mailtje komt er bij mijn niet zoveel uit, in tegenstelling tot de telefoon...
Vooral met mijn jongste broertje kan ik ruim een uur over echt helemaal niks praten. Wat we zeggen is echt totale onzin, en we liggen dan ook constant in een deuk. Mijn ouders bel ik altijd voor de laatste nieuwtjes. mijn andere broertjes spreek ik maar af en toe, dat zijn niet van die praters.
hallo ik ben er ook weer! het spelen met de 22 ft lijn ging echt goed! hij was echt blij dat hij einderlijk grotere circkels mocht lopen zelf de translations gingen goed
Ik houd er ook niet van om mensen te bellen.... mijn moeder belt wel veel en dan zit ze ook uren te kwekken net als mijn opa en oma....
Ik ben echt helemaal op... de hele dag in de tuin gewerkt... ik heb echt 15 volle kruiwagens aan tuinafval kunnen wegkruien... is niet leuk... morgen denk ik spierpijn...
Ik haal net een geboortekaartje uit de brievenbus. Mijn vroegere buurmeisje heeft haar tweede zoontje gekregen! Ik heb maar even een leuk kaartje gehaald. We moeten dus ook komen kroamschuddn
ik ben bang dat ik dat morgen idd ga ondervinden... .... gelukkig ga ik morgen alleen op bezoek bij de broer (+ vrouw en kinderen) van mijn man, dus das lekker rustig. Al ben ik nu nog wel van plan om vroeg op te staan om eerst Witte te rijden, maar ik weet nog niet hoe ik daar morgen over denk....
Gefeli. Ik krijg ook net een geboorte kaartje. De dochter van mijn oom,(dat is dan dus mijn nicht) heeft een kind gehad. Maar daar ga ik echt niet op kraamvisite hoor. (ze woont in Australie...)
Ik ben geboren in Warnsveld (ziekenhuis) en tot mijn 9de in Zuthpen gewoond (zuidwijken). Daarna tot mijne 19e in Keijenborg in de Achterhoek. En nu dus alweer 7 jaar in Enschede