Maar bij de paardjes was alles weer goed, alleen had Walter helemaal geen zin om bij mij te zijn. Ja, als ik snoep had ja...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
evitatinkle schreef:wij hebben van een staker een geweldige enthosiaste endurance arabier gemaakt. Krijg je les Lindsy?
Arabesk schreef:zou wel wat zijn voor die stomme shetlanders... die buiken zitten altijd in de weg bij die beesten!
Zeg Arno, ben je nog vrijgezel?![]()
Ik woon samen met een vriendin, nee geen relatie, de kabouters bij ons zijn voornamelijk haar hond geloof ik
arno8 schreef:Hoe raad je het zo. Ik ben wel vrijgezel maar ik ben niet echt vrij. Er is maar 1 iemand die me de moeite waard lijkt dus vandaar.
Anouar15 schreef:marina schreef:Ik ben ook pas 21 hoor
Oke
Ik heb soms echt zo het gevoel dat iedereen hier veel ouder is (niet negatief hoor)
Jovarna schreef:Ik ga dit jaar bij mijn paarden op vakantie. Het adres waar ze in pension staan, is ook een kleine boerencamping bij. Ik ga er 4 weken kamperen. Met uitzicht op m'n paarden in de wei.Ik verheug me er nu al op!!
Gouda, als je een weekend met je paard weg wilt, kun je ook bij ons terecht, paard kan mee en kan de wei in. Moet je wel een tent of caravan meenemen. Maar als je heel aardig bent, mag je wel in je slaapzak in mijn tent komen liggen.
Anouar15 schreef:Waar willen jullie die trektocht dan doen?
Arabesk schreef: