Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jossie schreef:Hihi, ik woon ter hoogte van Alkmaar (ik denk de bekendste grote stad in mijn omgeving)! De smid komt gelukkig vrijdag alweer, dus dat scheelt. Nu maar hopen dat dat boek van PN snel binnen is en misschien dat ik het dan al ietsje aan durf (het bijhouden dan
).
Maar voor supervisie hier en door Antheman hou ik me aanbevolen hoor!!!
Antheman schreef:Ingrid, volgens mij heb je op 2 plekken een losse wand.
nienke07 schreef:Hihi AM... Jossie woont een kwartiertje rijden bij mij vandaan!! *hint* !!![]()
![]()
Jossie schreef:Ik moet nodig een keertje bij je op de koffie Nienke! Kerstvakantie en dan Brutus kijken? Maar serieus, als de smid geweest is en het boek is binnen wil ik toch alvast zelf iets gaan doen. Als ik het niet aandurf, dan meld ik me bij Nienke en Antheman. Mogen jullie zien wie er komt
.
Isapaardje schreef:Antheman schreef:Ingrid, volgens mij heb je op 2 plekken een losse wand.
Maar is het niet zo dat een losse wand hol klinkt? Ik heb met de vijl rondom de hoef geklopt, maar hoor geen "hol" geluid.
Overigens had ze dit ook toen Klaas kwam bekappen, maar hij vertelde dat dit kwam omdat de wand te lang was geweest op die plekken. Maar volgens mij heeft dat er niet veel mee te maken. Nu is de wand vooral lang aan de achterzijde en daar heeft ze het niet.
Het ontstaat overigens inmiddels ook aan haar achterhoeven (die nooit enig mankement hebben vertoont) ... zou het lopen op zachte bodem nog mee kunnen spelen?
Maar vooral eigenlijk ... moet ik wat specifieks doen (bijvoorbeeld wand daar vrij van dracht leggen)?
Mac schreef:Antheman: zadel ziet er comfi uit! Weer heel anders dan de Barefoot, Torsion of BM. Gaat hij nog van model veranderen, omdat iemand opmerkte dat het zadel wat "hoog" is?