Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
arno8 schreef:Morrie schreef:Ik woon alleen maar volgens mij loopt die idioot hier ook rond als ik er niet ben
O, dus jij hebt er ook al last van?
Wat is trouwens een goed boomloos zadel voor een paard met een hoge schoft?
En als het even kan, dan wil ik dat zadel ook voor een paard met een normale schoft kunnen gebruiken....
Eh... als ik het geld ooit heb...
Wendy schreef:Ik woon samen met een idioot die alles dan weer opruimt... o wat voel ik me soms een sloddervos....
pony25 schreef:Startrekk is wel een goede en een Trekker Dressage die heeft een hoog boogje en teruggesneden "kamer".
Arabesk schreef:Ik woon samen met een vriendin, nee geen relatie, de kabouters bij ons zijn voornamelijk haar hond geloof ik
Anouar15 schreef:Goeiemorgen.
De ruiter heeft denk ik nog wat training nodig voor we klasse 2 kunnen. Anouar is helemaal hyper en loopt alleen maar gek te doen en ik kan bijna niet lopen/zitten/staan van de spierpijn
Arabesk schreef:Heb trouwens even een recensie geplaatst op PN van ' een paardenlevenlang gezond'. Ook als je de strasser methode niks vindt is het een heel goed boek. Over bekappen staat er nl amper wat in maar meer over de gevolgen voor de gezondheid van paarden van ijzers, dekens, stalarrest, biks etc
Citaat:Morrie, bij jou toch ook vandaag?
Wendy schreef:Arabesk schreef:Heb trouwens even een recensie geplaatst op PN van ' een paardenlevenlang gezond'. Ook als je de strasser methode niks vindt is het een heel goed boek. Over bekappen staat er nl amper wat in maar meer over de gevolgen voor de gezondheid van paarden van ijzers, dekens, stalarrest, biks etc
Tsja, dat zal ik het toch eens moeten lezen he?
Heb je trouwens nog een reactie gehad van Karen Drost?